Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 http://www.seher.no/851240/anemeldelse-happy-day
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Har aldri likt han, så han ble ikke mindre ekkel av en make-over. Hehe.. Neida. Fra et objektivt synspunkt, så er det jo ganske drastisk endring til det bedre. Han har jo vært bare en skjeggstump hele mannen så lenge jeg kan huske..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Absolutt til det bedre. Han er jo en kjekk mann, har aldri skjønt hvorfor han vil se så lurvete ut.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 meh, liker han mest med skjeggvekst og litt "rotete" hår....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Det gjorde faktisk jeg og! Eller, en mellomting av første og andre bildet..han skulle ikke hatt så lyst hår som på det andre bildet.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Syns han skulle klippet håret mer, dette var jo ikke store forbedringen!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Jeg hadde pult Falck for en snickers, garantert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå