Gå til innhold

Hvordan syns dere han ble da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri likt han, så han ble ikke mindre ekkel av en make-over. Hehe..

 

Neida. Fra et objektivt synspunkt, så er det jo ganske drastisk endring til det bedre. Han har jo vært bare en skjeggstump hele mannen så lenge jeg kan huske..

Skrevet

Absolutt til det bedre. Han er jo en kjekk mann, har aldri skjønt hvorfor han vil se så lurvete ut.

Skrevet

meh, liker han mest med skjeggvekst og litt "rotete" hår....

Skrevet

Det gjorde faktisk jeg og! Eller, en mellomting av første og andre bildet..han skulle ikke hatt så lyst hår som på det andre bildet.

Skrevet

Syns han skulle klippet håret mer, dette var jo ikke store forbedringen!

Skrevet

Jeg hadde pult Falck for en snickers, garantert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...