Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før de glemmer puppen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sluttet med amming for ca to uker siden, men han vil ennå ha når jeg går lettkledd (prøver å unngå det da)...stakkar, virker som han savner det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leeenge!! Jeg har ikke ammet snuppa på tre måneder, men hun blir helt vill hver gang hun ser puppen :) Og hun leter etter den hvis hun er trøtt...Hun er 1 år nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på hvor gammelt barnet er når det slutter. Min var to år, så hun har fortsatt ikke glemt puppen etter et år. Hun savner den ikke på samme måte nå, tror det tok ca tre måneder før det var en selvfølge at hun ikke skulle få mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet ved 18 mnd. Og han virket helt ferdig med den med det samme. Har ikke mast en eneste gang. Har prøvd å tilby den på spøk, men da tar han den så vidt i munnen før han spytter den ut og ler:-).

Skal sies at jeg sluttet veldig gradvis. Fikk 1 gang om dagen i ca 2 mnd, og de siste to ukene, ca annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de er nå søte da. Første vår gikk det så greit med, tror det bare tok tre dager før det var ok. Han her savner det nok ennå.

 

Får vel bare vente det ut.

 

(HI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...