Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Av alle uforfragelige, fornærmende og støtende kommentarene dere kan få ut av dere i løpet av en dag... Hvilke er de værste?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Du svetter lite til å være så feit!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 nei det har jeg ikke lyst til å dele gitt. rett og slett fordi min værste komentar kom før jeg rakk og tenke den. og var så dødelig at jeg flere måneder senere angrer. selv om jeg har sakt unskyld og blitt tilgitt mener jeg at den var utilgivelig. og den var så personlig direkte.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Dette er en samtale som jeg endte med en kommentar som var ment som frekk: Hun trodde at hun var gravid, men problemet var at hun er "sammen" med en fyr i syden som hun ikke hadde vært med på over 2 mnd. Hun hadde symptomer på graviditet, og avslørte mer eller mindre at hun hadde ligget med en annen når hun ikke var på ferie hos "kjæresten". Hun: Får ikke håpe jeg er gravid nå altså! Håper faktisk at det er noe som er galt! Jeg: Før du forlanger full utredning så kan det jo være en fordel å ta en hjemmetest da. Så kan du heller gå til legen om den skulle være negativ. Hun: Ja men jeg troooor ikke jeg er gravid da, egentlig. Jeg: Jaja, du får uansett ta en sånn ClearBlue Digital, så ser du både hvor og når det skjedde!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 dette var da ikke frekt eller fornærmende på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Nei jeg syntes ikke det jeg heller,men hu jeg sa det til ble dritforbanna for det. Får vel bare se til å holde knærne godt samlet når hu ikke er på ferie hos "kjæreseten" da vel så slipper folk å fornærme henne sånn :-P
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Så koselig at du er gravid. Jeg har sant og si trodd at du har vært det i over et år nå, så oppblåst som du alltid ser ut! Og slik som du kler deg.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Føler du at du har fått den behandlingen du trenger?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 Har mora di fått kreft? Oi, du burde forte deg å ta utdannelse før du får kreft du også, kanskje du ikke har så mange år igjen å leve...? Fjortis logikk fra meg som fjortis. Angrer den dag i dag.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 En kompis spurte meg om jeg trodde han hadde sjangs på en av vennindene mine, jeg svarte "Ja det har du sikkert, ho går jo på hva som helst" hehehe... var ikke meningen å være frekk da, det bare ble sånn:O
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #11 Skrevet 15. september 2010 Brudgommen i sin tale til bruden: - Som dere alle forstår, er det ikke først og fremst ytre ting som utseendet som har betydd noe for valget av ektefelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå