Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 jeg og min mann har ikke begynt. men vi er ferdig med gave til svigers og min mor fra 2 åringen vår. det er bilde som er tatt i barnehagen.. venter unge nå så tenkte vi skulle kjøpe en slik stor bilde magnet på 20x30cm som folk kan ha på kjøleskapet med bilde av den nyee ungen og første møte med de ulike.. kjøpte dette med første ungen og slo veldig ann.. samt kalender fra begge ungene sammen.. hva jeg og min mann skal finne på til de ulike vet jeg ikke,. har mange å kjøpe til. så blir ikke noen dyr gave..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Har gjort unna alle ungene i familien og vennekretsen. Det er lagersalg på Toys R`us så de har sinnsyke tilbud nå, oppmot 80 &.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Ja jeg og kjæresten min har starte=) Vi har bare gått forbi noen billige fine ting som småsøskene til bf ønsker seg, så vi kjøper det billig enn å vente til jul nermer seg for å kjøpe det dyrere=)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Nei men jeg burde i og med at jeg har termin første uka i januar!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Herregud, jeg blir så stressa når dere skriver sånn!! Slutt opp! Her er det først to bursdager i nær familie, så har ungene bursdag i oktober (det blir 4 feiringer, stor og splittet familie), så har jeg i desember, og såå er det storjulegavehandel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå