Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Min søsters mann er så guffen, det er helt utrolig hva han kan få seg til å si til folk rundt han, særlig da meg, får gjennomgå. Han liker tydeligvis ikke meg. Dette kommer litt i mellom min søster og meg. Jeg orker ikke gå på besøk til henne, orker ikke invitere dem her. Vi bor ganske nære og har unger begge to. Ungene har jo lyst til å gå på besøk til dem av og til, eller at de skal komme til oss, eller stikke innom når vi går forbi. Det byr meg virkelig i mot, av og til hilser han ikke når vi er der. Min søster liker sikkert ikke meg lengre heller for hun kommer skjeldnere og skjeldnere på besøk. Jeg holder på å miste søstra mi, og jeg synest det er veldig trist. Vi har vært gode venner i alle år.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 kan du ikke prate med din søster om dette. be henne alene hjem til deg. er jo dumt om hennes mann skal ødelegge for dere. men eneste måten å rette opp er jo å prate med din søster.. fortell henne hvordan det er for deg. og at du kunn ønsker et godt forhold både for deg og barna sin del.. du kan også be med henne og barna med ut på noe. noe som mannen hennes ikke vil.. svømmehal, kino,bowle..... lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå