Gå til innhold

Må ha nye sko til gullet på 13 mnd, høst eller vintersko?Hvilke?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har hatt ecco begynner sko, men de er blitt små. Han ha just begynt å gå så redd han ikke får det til ordentlig og detter mye på vintersko. Det er kanksje litt tidlig med vintersko enda? på eldstemann brukte vi det fra ca okt/nov.

Skal jeg heller kjøpe noen gore tex høstsko? Men en smule kjipt å kjøpe høstsko nå og vintersko om en god måned.

 

Kan ikke bruke de han har en mnd til heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel litt tidlig med vintersko? Vi har akkurat kjøpt Viking gore tex overgangssko til gutten vår på 16 mnd. De kan jo brukes en god stund med ull inni. Må jo kjøpe vinterstøvler etter hvert, men avventer vi det litt er vi jo mer sikre på at de holder hele sesongen..

 

Vanskelig dette med sko.. Man vil jo gjerne at de skal ha gode sko, men gode sko er dyre og de blir fort for små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine trengte sko i neste størrelse nå, så jeg kjøpe akkurat vanlige joggesko til dem. Til minstemann kjøpte jeg nå et par høstsko til 199 på G-sport som han kan ha til det er tid for vintersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini her har akkurat fått seg et par ecco gore tex overgangsko, tenker ikke å kjøpe vintersko før snøen kommer, skoene er jo vanntette og man kan jo bruke et par ullvang sokker oppi...,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...