Gå til innhold

når kynnere går over til veer tar de tak i ryggen da??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, da kan det jo skje noe spennende etterhvert. Men det kan og være at kroppen er sliten da. Sett det ned og ta tiden på hvor lenge de varer og hvor lenge det er mellom hver gang. Sett opp i to kolonner. Så har du kontroll.

 

Blir det jevnlig så få deg litt søvn.

 

Men viktigst av alt: HOLD OSS OPPDATERET:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forskjellig fra person til person men stemmer med mine fødsler. Kynnerne og modningsriene(falske riene) kjentes i magen og livmora mens riene satt i korsryggen og utover.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar så langt. får se om de tar seg opp til å bli noe mer utover dagen..

 

sitter her å slapper av og tar tid, mens jeg koser meg med tv..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja skal prøve å slappe mest mulig av..

bagen er i bilen som er med min mann på jobb.

 

han har tlf klar. sendt han meld med hva som skjer.. så får tak i han lett.

 

jobber ikke langt unna heller.

 

får bare ta ting med ro. må hente unge om litt men får slappe av til da hvertfall og etterpå,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har du ordnet med barnevakt? Er denne klar i så fall?

Mye å tenke på når det begynner å skje noe:-) Husk å ta med deg noe godt å kose deg med. Det kan bli lange timer på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine rier satt bare i magen og på fremsiden av lårene...

 

Så om jeg hadde ventet på tak i ryggen så hadde jeg født hjemme begge gangene.

 

:) Bare sånn at du vet at det ikke trenger være tak i ryggen som er rier for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strålte ut fra ryggen, ut mot hoftene, ned i bekkenet og etterhvert nedover på utsida av låra da riene satte inn for fullt. Har var det ikke videre vondt før jeg hadde fått 4 cm åpning, men da var det ikke i tvil om hva som var i gang i hvertfall.

Lykke til det lager seg nok til for fødsel for deg snart. Men jeg gikk med tak i ryggen i et døgn før jeg fødte alle mine faktisk, men så har jeg had lang åpningstid også med alle mine tre, heldigvis vært kjapp siste delen om ikke annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

hadde rask fødsel med første ungen. husker ikke så mye av hvordan selve fødselen kom igang. husker veldig lite fra fødselen.

 

hadde åpning på 2 cm for 4 uker siden så er jo igang der nede med åpning..

 

fødselen med første startet i 22-23 tiden på kvelden. ungen var ute 06.26.. så tok ikke lang tid..

 

men var veldig i tvil før jeg la inn innlegget om dette var noe..

smerten blir sterkere og sterkere. men er enda 10 min ca mellom hver gang.. så kan enda ta litt tid om det viser seg at dette er noe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer , da er det nok startet. Og husk at nr 2 går ofte kjappere. Mannen din, når kommer han fra jobb da ? Ville ringt barnevakten jeg for å være sikker på at hun/han er klar til å passe. I dag/ kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du 2 cm for 4 uker siden så åpner du deg nok lettere så det kan hende du allerede er 3-4 cm nå. Etter mine erfaringer så er du ca 4 ca når du begynner å få skikkelige problemer med å snakke normalt under riene.

Og da er det på tide å kontakte føden for å forberede dem på at du kommer inn i løpet av noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 45 min til sykehuset. min mann kommer hjem normalt halv fire.. barnevakt er klar. sendt meld til flere.. så om det skulle skje noe så er en annen klar og..

 

håper det er igang. og at det går raskt( ikke så raskt at jeg ikke rekker til sykehuset da).. gleder meg utrolig til å holde den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:-)

Godt du ikke har 2 timer:-) Kan være lurt å ringe føden og høre med dem siden du hadde 2 cm fra før og en rask første fødsel. jeg vil tippe denne er over inne 4 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

det er ikke gitt seg men heller ikke blitt noe sterkere enda..

 

på gå turen til barnehagen kjente jeg det ble større smerte i underlivet..

 

så vi får se hva som skjer de neste timene..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som det bare er kynnere.. de blir ikke regelmessig eller tar seg opp noe i smerte. har prøvd å gå passe lang tur. fikk masse kynnere på turen, men blir ikke noe mer..

 

har masse kynnere og smerter i både ryggen og magen..

 

blir ikke noe baby enda virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...