Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta betalt for en Emmaljunga Duo Edge?


Mammaioktober

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du noe uttyr til den, som f.eks stelleveske etc?

 

Tror du kan legge deg på en 5-5.500 for bare vogn uten utstyr... og så kanskje 6000 om du har mye utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke prisene på emmaljunga varierte så veldig, men er nok noe med årsmodeller og slik da :)

 

Uansettl, titt påfinn og se hva som ligger der og så slenger du deg med på dansen ;) Er jo uansett markedet som bestemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboen vår la ut en slik en til salgs, til 3700. Selv hadde jeg aldri kjøpt den for over 4000 så det var en flott pris. Det var med alt utstyr selvsagt. Synes det var en fin pris, vognen så jo helt ny ut men det er brukt! Og nå til dags priser folk sine egne brukte varer skyhøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en ok pris jeg stinemor82, noen har urealistiske forventinger om hva de skal få igjen, mens mange ganger synes jeg kjøpere som forventer 1/2-pris og under det og så har urealistiske prisforventninger. Jeg mener og synes at en 6 mnd gammel edge er verdt 5000,- uten noe ekstra utstyr. Men, det forutsettes jo at alt av papirer følger med da. Det ville jeg vært nøye på. Og så er det jo forskjell på understellene og hvor populær den fargen man har er også da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...