Gå til innhold

nattbleia, naar suttet dere? (desp)


ehtaner84

Anbefalte innlegg

hey,

min lille sluttet med bleie da hun var 2 aar 4mnd. hun er naa 2 aar 9 mnd og bruker fortsatt bleie paa natta.

problemet naa er at hun vaakner hvernatt og tar av seg bleia, og sovner igjen uten bleie. paa morgen er senga tissevaat.

 

jeg begynner aa bli ganske lei av at hun vaakner paa natta. det er ikke hver natt hun tar av bleia, noen ganger vaakner hun bare av vane.

 

noen ideer om hvordan jeg kan faa fikset dette? naar sluttet deres smaa med bleie paa natta, og hvordan fikk dere de smaa til aa ikke tisse i senga?

 

har tenkt paa aa legge en up-&-go paa rommet hennes, saa om hun tar av bleia, kan hun ta paa en ny en selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig bleie sluttet hun med når hun var på samme alder som din. Nattbleie har hun enda og er 4 år. Kanskje ikke helt det du ville høre...

Ta på pysj med glidelås bak frem så får hun det ikke av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

minste jenten her sluttet med dagbleie rett etter hun fullte to aar. nattbleien tok jeg av henne rett fore hun fyllte 2 1/5. hun hadde ett uthell om natten i et par uker, men saa stabilserte det seg. jeg har lagt et tisselagen i babyseng stoerrelse paa tvers over lakenet hennes og lagt et babydynetrekk over det igjen (saann ca detr hvor rompen vanligvis er naar hun sover), saa det er enkelt aa ta av skulle uhellet vaere ute. ellers er vel det vanlige raadet, vaer toaalmodig, reguler drikkeinntak paa kveldstid. Jeg lar hun forresten sove uten truse, siden det virker som om uhellene har kommet naar hun har truse paa. hun sover i nattkjole. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...