Gå til innhold

jålete faktisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke folk bare få velge navn og stvemåte for barna siden uten at andre skal legge seg borti det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når folk spør så svarer jeg ærlig. Vil de ikke ha ærlighet så får de drite i å spørre om min mening

Skrevet

Har det noen gang falt deg inn at andre enn de som spør også kan ha barn med samme navn, og at de blir lei seg av å få drittkommentarer om navnet på barnet sitt smurt utover av uempatiske egosentriske jævler som deg som kun tenker på seg og sitt og sine meninger?

Skrevet

Vel, det er noe som den som spør bør ta hensyn til. Jeg svarer den som spør og liker man ikke svaret så er det fint lite jeg kan gjøre med det.

Hva med å bli litt mindre hårsår og drite i hva andre mener isteden?

Skrevet

ifølge et annet kvinnemenneske her inne er det jålete med c istedet for k i norske navn

Skrevet

Hva med å tilegne seg normal folkeskikk og svare på en fin og ordentlig måte selv om det er noe man ikke liker eller er uenig med? Jorden hadde vært et så utrolig mye bedre sted om bare folk kunne lære seg å tenke seg litt om før de sier noe. Jeg driter i hva andre måtte mene, men vet at mange ikke gjør det. Det er da mye lettere å lære seg folkeskikk, enn å lære seg å bli mindre hårsår. Er man følsom, så er man følsom.

Skrevet

Hehe... Kekilie altså da, i stede for Cecilie? Kuuult! ;)

Skrevet

Er ikke min jobb å beskytte andre. Man får bli litt mer hardhundet og komme tilbake når man klarer å kontrollere sine følelser.

Verden består ikke av marshmallows, såpebobler og enhjørninger, vennen, og en vil få et tøft liv om en skal ta seg nær av alt som blir sagt.

Skrevet

Men er det din jobb og gjøre andre mer hardhudet da? Ved å oppføre deg som en umoden drittsekk?

Skrevet

Sesilie ville nå vært bedre. Det er ikke bestandig man kan bytte ut c med k. Noen navn må man bare godta at er jålete. Det er ikke noe å gjøre med dem for å fikse det. Da velger man heller noe annet.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Det var bare et ærlig svar på et spørsmål!! I all verden, her tar vi oss nær av ting.

Jeg har forøvrig en datter som heter Victoria ( + et annet fornavn ) og tar meg overhode ikke nær av at noen syns det er jålete med c. Egentlig litt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...