Gå til innhold

Noen som har søkt jobb i NAV her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, jeg har det mange ganger. :)

 

Alltid mange søkere, alltid opp mot 200, en gang 350... :(

 

Varierer litt når man får svar.Kommer an på hvor dårlig tid de har og slikt. En gang tok det flere måneder etter fristen, en annen gang hørte jeg nesten før fristen var ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg og to små vampyrer: Har du fått jobb der? Blitt innkalt til intervju?

 

Kan jeg regne med at jeg ikke får jobben dersom det nærmer seg tre uker/ en måneds tid etter fristen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er arbeidssøker enda:)

 

Vært på intervjuer på flere ulike typer stillinger der, både nå og tidligere da.

 

Jeg pleier selv å avskrive stillinger om jeg ikke hører noe innen 3-4 uker etter fristen... men det er jo ingen fasit, noen er jo bare treige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg søkte jobb og det tok vell nesten 2 måneder før jeg ble innkaldt på intervju, jeg hadde helt gitt opp håpet igrunnen. ;) 3 uker etter intervjuet fikk jeg telefon om jobbtilbud. :) Og det takket jeg såklart ja til, så nå har jeg jobbet i NAV i 1 år. :) Hvor er det du søker? lokalkontor?kontaktsenter?servicesenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.44 her, det var forresten over 300 søkere den gangen, og de ansatte ganske mange da, tror vi var 30-35 stykker som fikk jobb samtidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det med den ene navjobben jeg har søkt og vært på intervju for også. Men de har litt hastverk da, så de innkalte dagen etter fristen var ute, eller de begynte å innkalle da. Og så fortsatte de.

 

Var 350 søkere. Og opp til 30 stillinger ca sa de. Før flesteparten ble fyllt opp av interne søkere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det samme da. :)

 

Her har de ikke gjort seg helt ferdig enda da. Jeg var på annengangsintervju denne uken. De skal visst være klare neste uke med ansettelsene. Jeg regner ikke med å komme videre. Og håper jeg blir positit overraska:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke jobb og skal ikke jobbe med saksbehandling om jeg får jobb der da...

 

Men takk for lykkeønskninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, jeg skjønte jo at du ikke hadde fått jobben enda, men mente at om du kanskje fikk den så kunne det være at vi ender opp på telefonen en gang. :) er ikke saksbehandling der jeg jobber heller. så vi ville nok fått mange av de samme arbeidsoppgavene egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke håper på for mye her skjønner du:)

 

Ja, virker som en veldig kjekk jobb egentlig. Og de er så spente og engasjerte selv, siden hele senteret blir nytt. :) Gode og engasjerte mennesker å jobbe med betyr jo mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo kjempespennende da. :) Jeg er kjempefornøyd med jobben min. Fantastiske kollegaer som virkelig bryr seg og gode tilbakemeldinger fra de som ringer inn for å få hjelp gjør at jeg stortrives. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen 2-4 uker etter frist pleier vi å kalle inn til intervju. Hvem som får stillingen er klart ca 2-3 uker etter intervju.

 

Hilsen tillitsvalgt i Nav som er med på intervjurunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...