Lene~mor til tre Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Ungene har høstferie i uke 40, jeg jobber to av ukedagene og en helg så da har vi 5 dager som vi kan finne på ting. Har ingen spesielle planer, men om været blir bra skal vi en tur ut i skog og mark. Har lovet minsten å dra til modelljernbanesentret i gamlebyen som åpnet 5 september i år, skal vist være det største i Norge? Han elsker tog og jernbaner hehe, så dit må vi jo. Ellers blir det vel å dra på lekeland eller kino osv.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Her er høstferien i uke 42. Den uken skal barna og jeg hjem til min familie. Mannen skal jobbe mandag til onsdag, også kommer han etter på torsdagen.
Jojo x3 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Jeg og ungene skal besøke noen venner og på hytten. Gleder meg:)
Ranveig R Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Her skal vi på jobb og i bhg som vanleg. Dvs eg skal jobbe 5 dagar i staden for 3 (ungane skal vere med svigermor dei to ekstra dagane), og så tar eg fri to dagar veka etter, for då skal eg og eldste til Oslo og besøke familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå