Gå til innhold

Familievernkontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke problemer har de parene som går dit?

Er sjalusi, og mye krangling av den grunn en god nok grunn til å få møte der?

Her sliter jeg med sjalusi, og vi kommuniserer dårlig når vi krangler.. Ender opp med at samboreren min kaller meg ting...

Håper noen vil ta seg tid til å svare! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en måte å finne ut av det er å ta en tlf :)

vi går dit da det er meget dårlig kommunikasjon mellom meg og min mann, han utøver psyk vold på meg..så vi rpøver å få litt hjelp på flere områder

Skrevet

jeg og min mann gikk dit for å lære å samarbeide bedre mot vår familie ang familie.

han sa aldri ifra når ting ikke var greit. fant seg i alt. jeg sier ifra når ting ikke er slik jeg vil,..

vi gikk dit da for å bli bedre til å samarbeide som foreldre..

vi klarte ikke stå sammen når han ikke turte å si sin mening..

Skrevet

Ja eg kan alltids ta en tlf, men tenkte jeg skulle spør her først i tilfelle de syns det var en teit grunn til at jeg ringte! :P

Takk dere :)

Skrevet

Dårlig kommunikasjon kan de hjelpe med, men hvis du er sykelig sjalu må du nok kanske søke hjelp hos psykolog også...

Skrevet

Samboeren min sier det er sykelig til tider, og det ser jeg og..Kan bli sjalu for ting som er helt på jordet.. Er vel en begynelse å innse det! ;)

Har vurdert psykolog ja, men er så dyrt. Det hindrer meg!

Skrevet

Det er absolutt en start å innse det selv, ja!

Men du får jo dekket psykolog på lik linje med andre legetjenester, hvis du får henvisning fra fastlegen.

Skrevet

Gjør jeg?

Da ber jeg han henvise meg når jeg skal dit i oktober! :)

Skrevet

Men det er forskjell på psykologene. Går du til privat psykolog må du betale alt selv. Men velger du en som er under folkehelsetjenesten går det som egenandel på frikortet i likhet med legebesøk o.l. Husk å spørre om det når du skal ha henvisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...