Gå til innhold

hva hadde dere valgt?


gravidus

Anbefalte innlegg

jeg skal få planlagt keisersnitt, og det blir rundt bursdagen til sønnen min.

 

hvis et av alternativene er på bursdagen til hans, synes dere det er teit eller fint om jeg velger det?

 

jeg er litt splitta :)

 

litt "gøy" at de har bursdag på samme dag,samtidig som det er en viktig dag for hver og en av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seigedamen m/ spire

Jeg tror ikke jeg ville valgt samme dag som sønnen din. Det blir mer spesielt for hver av dem hvis dem har bursdag på hver sin dag. Syns jeg ihvertfall :)

Jeg har alltid måtte dele bursdagen min med en annen, og da jeg var mindre syns jeg det var kjempe kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster og jeg har bursdag på samme dag (helt naturlig), og vi ville aldri valgt noe annet! Vi har alltid hatt fellesglede i bursdagen vår, og det har vært litt trist de gangene vi ikke har hatt anledning til å feire sammen. Ville valgt samme dag, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. men jeg tenker litt sånn at det viktig og hyggelig å ha hver sin dag som bare de ble satt ekstra ekstra stor pris på :) ?

plutselig kommer det en baby som skal feire sammen med gutten min, ikke sikkert han liker det..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette blir jo litt hva dere føler er best og mest naturlig for dere, men jeg har 2 gutter som det er 3 dager imellom..... og de pleier å feire burstagen sin sammen.... mange samme kameratene, er det jo likevel så.....

Kanskje det hadde vært annerledes om det hadde vært av forskjellig kjønn....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken1979

Jeg hadde valgt forskjellige datoer. Det er en veldig spesiel dag for et lite barn, og jeg innbiller meg at det kan være stas å få være alene i fokus den dagen. Og det er ikke sikkert barna blir så gode venner heller, da kan fort rivaliseringen enda større på dager som dette. Jeg ville hatt separate barneselskaper og felles familieselskap. Joda, jeg ser sjarmen i at de er født på samme dag, men det blir liksom ikke helt det samme når det er planlagt, om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...