Gå til innhold

hvor sikker er ultralyden ang kjønn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg var på ultralyd å fikk vite at vi skal ha ei jente,men nesten alle jeg møter sier jeg har en typisk guttemage.

ser de noe ganger feil på ultralyden??

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender jo at de tar feil, men jeg stoler mer på en ultralyd enn formen på magen =) Har sett flere med typiske "guttemager" som har fått jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg begynt å tenke på plutselig også.. har hele tiden trodd det er en jente, og fikk dette bekreftet på ul!

 

Men plutselig nå, ca 3 uker før termin, har jeg begynt å tenke hva om det er en gutt.. :)

Men da får han bare være litt rosa noen dager.. og navnløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre det er flere som tenker som meg:)mye rart man skal tenke på no i tiden før.har tenkt på alt fra sykdommer til tenåringstiden jeg,haha hoff ja,det må no bare bli som de blir:)vi kommer no til å gjøre vårt beste uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja.. tenåringstiden!! Men det er gudskjelov en stund til.. er vel greit å ikke ta problemene på forskudd..

 

Og det er jo egentlig ikke et problem at det eventuelt kommer en gutt i stedet for en jente som man trodde.. bare en hyggelig overraskelse! :)

 

Og ja, vi kan ikke annet enn å gjøre vårt beste. Ganske mange som har klart det før oss, så vi skal vel klare det på et vis..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei alle kjønn er velkommne:) det viktigste er jo at de er friske:)

får bare pakke litt nøytrale farger i bagen:) hehe..

 

vi får ta en dag av gangen,tror nok det uansett blir en fantastisk tid i livet:)noe nytt hver eneste dag:)spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...