Gå til innhold

Kan vi slippe unna å være klassekontakter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare virkelig ikke være klassekontakt! Det er trist å si det, men jeg har mer enn nok med egen familie. Jeg har et barn med autisme og mistenker sterkt at jeg selv har noe lignende. Jeg klarer ikke å organisere noe, eier ikke kreativitet og jeg har store kommunikasjonsproblemer. Så det å være klassekontakt er et stort mareritt!! Kan man slippe unna? Livet med et autismebarn og at jeg muligens selv har det tar alle mine krefter. Å, jeg vil ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart man kan slippe det!

Jeg vil gjerne være klassekontakt jeg. Man blir kjente med barnas venner og lærerer. Er enig i at nå skal man gjøre så mye hele tiden. Alle skal være med på alt - og det er mye planlegging.

 

Bare si at du ikke ønsker om du får spørsmålet. Si at du ikke har nok krefter til enda et engasjement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man det, det er nok foreldre stort sett i en klasse til at ikke alle må. Men det er fryktelig flaut synes jeg når ingen gidder bare fordi de ikke gidder. Har du en grunn, som du har, er det helt ok. Men det er ikke mye jobb, altså! Og man er oftest to om det og deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...