Fruen+jente okt.10 Skrevet 15. september 2010 #26 Skrevet 15. september 2010 Jeg har 16 dager igjen termin dag, og har ikke pakket bagen ennå. Jeg har ikke bestemt meg hvor hvilken BAG jeg skal bruke:s kjerring vettu:p Men jeg har sånn noen lunde tenkt igjennom hva jeg skal pakke. tøy for 3 dager, amme bh + innlegg, morgenkåpe om jeg finner den i flyttekaoset, badesko/innesko.. Også skal ejg snike oppe i en mobillader i forkant, glemmer det bestandig ellers når jeg skal på noe.. Ellers kommer jeg til å sende mannemannen ut på shopping/heim om det er annet vi har glemt. Vi bor 1 time fra sykehuset.
Sannellerslik? Skrevet 15. september 2010 #27 Skrevet 15. september 2010 jeg er 35+2, og tenkte å kanskje pakke i neste uke.. Har kjøpt inn nye toalettsaker (shampo, tannkost, tannkrem, hudkrem ++) og lagt i toalettvesken, så den er vertfall klar;) Ellers tar jeg med 2 joggebukser, ammebh, truser, sokker, t-skjorte/genser, tøfler/crocks, brystsalve, ammeinnlegg og klær til bebien (trenger bare klær til å reise hjem i siden man får låne bebiklær på sykehuset..). Pluss att jeg tenkte å ha liggende brus/vann og noe å bite i (kjeks kanskje) klart i kjøleskapet til å ha med når vi drar:) Det gjorde vi sist også
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 15. september 2010 #28 Skrevet 15. september 2010 He he...jeg er førstegangs og pakket nok bagene allerede i uke 33....men har pakket dem opp og ned igjen noen ganger da Nå er jeg 36+2 og den til baby er iallefall klar. Har med klær til 3 døgn + skifte til hver dag i tilfelle jeg får en unge som spyr eller skiter igjennom alt tøy... Er også fordelt på størrelser i tilfelle han er ekstra liten eller ekstra stor... Sikkert ikke nødvendig med så mye - men jeg har fått så mye fint og gleder meg sånn til å pynte han med allslags hjemmestrikk og myke, bittesmå babyklær Denne står klar på soverommet ved siden av min bag - der det enda mangler lader, fotoapparat og toalettsaker da... fotoapparatet går jeg forøvrig med i håndvesken for det meste. I bilen har jeg imidlertid liggende en liten pose med prematurt tøy...er enda mye på farten og ser med gru for meg at jeg plutselig må føde et annet sted...men - nå fra uke 37 roer det seg vel så jeg blir værende i nærheten av det lokale sykehuset Mat og drikke til fødestuen har jeg virkelig ikke tenkt på...der rekner jeg med at mine gode hjelpere tar ansvar :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå