Gå til innhold

hvor tidelig pakker dere den berømte baggen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 16 dager igjen termin dag, og har ikke pakket bagen ennå. Jeg har ikke bestemt meg hvor hvilken BAG jeg skal bruke:s kjerring vettu:p Men jeg har sånn noen lunde tenkt igjennom hva jeg skal pakke.

tøy for 3 dager, amme bh + innlegg, morgenkåpe om jeg finner den i flyttekaoset, badesko/innesko.. Også skal ejg snike oppe i en mobillader i forkant, glemmer det bestandig ellers når jeg skal på noe..

Ellers kommer jeg til å sende mannemannen ut på shopping/heim om det er annet vi har glemt. Vi bor 1 time fra sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 35+2, og tenkte å kanskje pakke i neste uke..

Har kjøpt inn nye toalettsaker (shampo, tannkost, tannkrem, hudkrem ++) og lagt i toalettvesken, så den er vertfall klar;)

Ellers tar jeg med 2 joggebukser, ammebh, truser, sokker, t-skjorte/genser, tøfler/crocks, brystsalve, ammeinnlegg og klær til bebien (trenger bare klær til å reise hjem i siden man får låne bebiklær på sykehuset..).

Pluss att jeg tenkte å ha liggende brus/vann og noe å bite i (kjeks kanskje) klart i kjøleskapet til å ha med når vi drar:) Det gjorde vi sist også:)

Skrevet

He he...jeg er førstegangs og pakket nok bagene allerede i uke 33....men har pakket dem opp og ned igjen noen ganger da :) Nå er jeg 36+2 og den til baby er iallefall klar. Har med klær til 3 døgn + skifte til hver dag i tilfelle jeg får en unge som spyr eller skiter igjennom alt tøy... :) Er også fordelt på størrelser i tilfelle han er ekstra liten eller ekstra stor... Sikkert ikke nødvendig med så mye - men jeg har fått så mye fint og gleder meg sånn til å pynte han med allslags hjemmestrikk og myke, bittesmå babyklær :) Denne står klar på soverommet ved siden av min bag - der det enda mangler lader, fotoapparat og toalettsaker da... fotoapparatet går jeg forøvrig med i håndvesken for det meste.

I bilen har jeg imidlertid liggende en liten pose med prematurt tøy...er enda mye på farten og ser med gru for meg at jeg plutselig må føde et annet sted...men - nå fra uke 37 roer det seg vel så jeg blir værende i nærheten av det lokale sykehuset :)

Mat og drikke til fødestuen har jeg virkelig ikke tenkt på...der rekner jeg med at mine gode hjelpere tar ansvar :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...