Gå til innhold

hvor tidelig pakker dere den berømte baggen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det greit og ha den klar ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca uke 36 var min klar, og i bilen :)

Skrevet

jeg er 35 + 3 nå, og jeg har begynt å pakke litt... det jeg har pakket ned foreløpig er kun til veslemor i magen.. det jeg skal ha med har jeg bare notert ned foreløpig.. tenker å pakke i løpet av uke 37 (jeg fødte i uke 38 når jeg gikk med førstemann og da hadde jeg ikke pakket noe, så denne gangen skal jeg være forberedt! hehe...)

Skrevet

Jeg pakket min 4 uker før termin, for da begynte jeg å få kynnere. Forrige gang pakket jeg ennå tidligere. Skader jo ikke å ha ting i orden, så slipper man å tenke på det ihvertfall.

Skrevet

hups, jeg så nå at jeg hadde skrivi "i løpet av uke 37" jeg mente "i løået av uke 36".... hehe liten trykkfeil :P

Skrevet

Jeg kommer ikke til å pakke den før det er noe på gang. Bor 5 min unna sykehuset så trenger ikke å stresse med det;)

Skrevet

begynner på uke 37 i dag, skal ta ks om nøyaktig 3 uker, men hun kan jo brått komme før, så tenkte jeg skulle dra og handle en god daffedress så er d på plass hehe :)

Skrevet

jg er i uke 38+2 og har enda ikke pakket til babyen (må ha med alt av klær selv), men vet jo hva jeg skal ha med så det er bare å legge det i bagen. Jeg har pakket min bag da..

Pakket tidliger med første, bodde ca 45 min fra sykehuset. Nå bor jeg ca 10 min unna..

Skrevet

Jeg er også i uke 38, og har planer om å gjøre det i løpet av uka. Sist gang pakket jeg rett før vi dro til sykehuset. Gikk greit det, men var jo ikke så lett å tenke klart med rier og vannavgang, så tenkte å ha det klart litt før denne gangen. Vi bor også nærme sykehuset, så ikke krise sånn sett.. Men liker å ordne sånt selv. Stoler på at mannen min får med seg alt om han må til å pakke ;)

Skrevet

Glemmte og legge til at jeg kun bor 2 min unna sykehuse med bil, Men om en fødsel skulle starte før ks datoen tror jg at jeg hadde blitt rimelig stressa og glemmt halvparten av det jeg trenger hehe ., Ifølge legen var hode godt festen og hun var langt nede, vet ikke om det betyr noe eller om noe kan skje, men liker og være forberedt :)

Skrevet

Pakket den forrige uke da det var sjanse for innleggelse pga liten baby..., står nesten ferdig i gangen med liste over hva som mangler i den"! Er 37+1

Skrevet

Hei, bare lurer på hvorfor KS så sent? Rundt termindato eller??

Jeg skal kanskje ha KS, blir bestemt 2 uker før termin.

Om du kommer i fødsel før dato, hva gjør dem da??

Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å pakke den før jeg drar jeg. Trenger jo alt som er oppe i den hele tiden fram til fødsel!! Skjønner ikke hvordan dere kan ha så mange ting pakket bort i flere uker?! (bortsett i fra ting til babyen da)

Både kamera, mobil, tøfler, morgenkåpe, ladere, toalettsaker, klær osv. er jo noe jeg bruker hver dag hjemme!! Hva med dere???

Uansett tar det meg max 10-15 min og pakke den før jeg drar, men jeg har selvsagt en liten huskeliste liggende klar ;-)))

Skrevet

jeg får ks 9 dager før termin, om jeg skulle komme i fødsel før så tar de ks da også hvist ikke ungen finner ut at hun skal kommer veldig fort hehe ..

Men satser på at hun holder seg der inne til ks dato :)

Skrevet

Jeg er klar!! Pakket i uke 36 kanskje? Nå uke 39..

Har pakket 3 bager faktisk :D 1 til minstemann som skal sove hos mormor og morfar, 1 liten til sykehus med energidrikk,kjeks, tskjorte og småting som massasjeoljer, cder osv til under fødselen, og 1 litt større som skal ligge i bilen til vi skal på barselshotellet; klær til både meg og mannen min.. samt gave til storebror fra "nyfødt lillesøster" ligger klar i bilen :) Så da er det bare for lillemor å komme!!

Har ikke lagt noe i bilen enda da, for jeg har endel "siste-liten" ting som må med- toalettsaker og mobil, lader, lommebok osv :)

Skrevet

Jeg pakket den helt ferdig i forrige uke. Var da i slutten av uke 38.

Skrevet

tenkte bare å skrive opp en huskeliste snart med ting som må tas med og henge den på kjøleskapet... er i uke 37 nå.

Skrevet

jeg begynte å pakke min forrige tirsdag, da legen trodde jeg ble å få i løpet av helgen..

Har enda litt småting å pakke ned, sånn som mobillader,kamera å noe å drikke, men det tar jeg der og da. Bor bare 4 min unna sykehuset.

Er nu i uke 38. Datteren min kom 10 dager før termin, å i dag har jeg 10 dager til termin...

Skrevet

cat,mini og mikro *FØDEKLAR* ...det er vel derfor jeg ikke har brydd meg med å begynne å pakke engang selv o jeg nå er 7 dager forbi termindato :D Jeg hadde måttet ta ut ting hele veien om jeg hadde pakket tidligere :o)

+ at jeg har vel litt for stor troen på at jeg vil gå 14-15 dager over denne gangen og, så jeg tror jeg har plenty m tid hele veien hehehe

Skrevet

Er i uke 39 og har pakket ned noe av det som jeg skal ha med som jeg ikke bruker daglig, men alt til babyen og bilstolen står klar. :-) Kameraet er ladet og pakket ned. Er ikke noe poeng for meg å pakke ned alt og sette den i bilen for mye av det som skal oppi må pakkes den dagen vi drar likevel. :-)

Skrevet

Eg pakket for et par uker siden..3 bager..en til selve fødsel med drikke og litt rask energi..og klær til etter eg har fått dusjet etter pia er kommet ut...så en til barselhotellet..med klær og toalettsaker til meg og klær og det vi treng til babyen der... og en til mann og datter som skal bo hos tanta til min mann... eg har 2 timer til sykehuset så det kan bli stress å komme seg avgårde.. og mannen er ikke i stand til å pakke for meg..

Skrevet

glemte å skrive at eg er 38+5 i dag...og fødte 10 dager før sist...

Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne og pakke litt i neste uke, er da 36 +3. Kjenner en veldig trang nå til og ha det klart, så jeg har shoppet det meste jeg trenger.

Skrevet

pakker den samme dag tror jeg :) fått beskjed av jordmor at man har stortsett bedre tid enn det man tror:)

Skrevet

Lager bare en pakkeliste ca når permisjonen begynner, også pakker jeg når selve tiden er inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...