Villa Perlesukker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Minsten på snart 4 år har i over et halvt år sagt at han er 4 år. Han sier hele tiden at han er stor gutt og IKKE liten. I går skulle han på hip hop dansing og fikk ikke vi foreldrene være med inn. Så sier han i bilen etterpå: Mamma hvorfor kunne ikke du være med meg på dansing? Jeg svarte at det var ingen av foreldrene som var med inn og at de kun fikk lov å ha oss med første gangen. Så sukker han dypt og lenge og sier: Men mamma jeg er jo så liten. Jeg er jo bare 3 år og minst av alle. Plutselig ble han litt liten i mine øyne også gitt Sukk.....
Formerly known as Tina Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Haha. Det er så utrolig flott med sånne utsagn:-) Han manipulerer deg nok ikke, men det er nok godt å kunne bruke alderen sin riktig der det passer:-)
Mor Løvehjerte Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Ja, alt er relativt, også alderen! :-)
Ugl@ Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Hehe, høres litt kjent ut. Har selv ei på 3år som plutselig vil være mammas baby igjen. Tydeligvis reaksjon på at hun har begynt på storbarnavdeling, sluttet med bleie og blir stilt noe mer krav til både i barnehagen og hjemme. Men da setter hun de blå i meg med verste dådyrblikk blunking og skrur på babystemmen sin og sier: men mamma da, æ e no lillejenta di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå