Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg gikk på pergo 20 - 24. august. Og skulle ha eggløsning 5-10 dager etter det. Er det for tidlig å teste i morgen tidlig? Vet ikke om jeg hadde EL da. Men får ikke svar på det før 2-3 uker, så vil gjerne teste
Gjest ->>- Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Klart du kan teste, men det er bare et positivt svar som vil være sikkert. Hadde du el 29. august vil en test være ganske sikker nå, mens om du hadde det 3. september behøver den ikke være det. Lykke til, da.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Takk for svar... Vet ikke om jeg "klarer" å teste... Den blir mest sannsynlig negativ.. Og hater skuffelsen :/ Og da vil jeg hvertfall ikke teste for tidlig..
Villa Perlesukker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Ååååå ønsker deg masse lykke til Jeg hadde ikke klart å vente Men det er meg
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Takk. Hehe. Men er bare så vant med å ha negative tester... Men det blir nok testing torsdag, fredag eller lørdag. Mulig jeg prøver å vente til lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå