Gå til innhold

Hvor mange kjøttboller blir det av en pakke kjøttdeig?


maeve er tobarnsmamma<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke... en det lønner seg å kjøpe skikkelig kjøttdeig, altså en som ikke er spedd ut med for mye vann. (som de vi kjøper vakuumpakket i butikken, full av vann og salt..kjøp ev karbonadedeig) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det kommer jo an på hvor store du vil ha bollene;)

 

Jeg bruker å ha mine kjøttboller ca 60 g. Noen ganger mindre men jeg har egg og moset kavring i. Husk at man alltid lager for mye mat så det er bedre å ta litt mindre om du ikke vil spise kjøttboller i en uke etterpå hehe

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttboller går det vel mye av...

 

Men det spørs jo litt på hvor mye annet du skal ha ved siden av også.

 

Jeg bruker karbonadedeig og bruker 4 pakker på 10 personer... Ok, da er det endel igjen etterpå og alle er veldig glad i kjøttboller og det er ikke sååå mye annet ved siden av da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ja det spørs jo selvsagt hvor store de lages da! Kan jo lage én kjøttbolle av én pakke kjøttdeig og da ;)

 

Litt usikker på hvor mye forskjellig det skal være på tapasbordet, det er sånn at gjestene tar med seg et par ting hver. Men kjøttboller pleier å være populært!

Noen forslag til hva jeg kan blande inn i dem da? Tidligere har det blitt hvitløk,soltørka tomat,friske urter..av og til litt fetaost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...