Gå til innhold

Help; olivengrønn simo kombivogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistet den hetten som skal være over kombibaggen, som fungerer som tak. Småen på 4 mnd og 74 cm er nå hvert øyeblikk for stor for baggen og jeg må han han over i sportsvogn. denne hette til kombibaggen fungerer som bagforlenger.

er det noen som har en slik en i denne fargen?det er en 2008 modell.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ta kontakt med de du kjøpte vognen av, evt en annen butikk som selger samme type vogn, så skaffer de det til deg :)

Skrevet

det er det som er problemet, de er gått ut

av produksjon, så eneste muligheten min er bruktmarkedet. snakket med simoleverandøren i forrige uke

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ååå, så kjedelig :( Jeg fikk hvertflal bestillt masse deler til en vogn en gang, som var eldgammel. Kanskje jeg bare var heldig, at de hadde inne på lager....

Håper du finner det da :)

Skrevet

Hei!

Jeg skal straks bruke min selv igjen. Men da til bag-en. Men tenkte bare å si at vi aldri har brukt den som bag-forlenger på sportsvogna. syntes ikke det var behov. Med stormtrekket og når etterhvert skinn og god vinterpose blir det godt og lunt uten. Den har heller ingen sikkerhetsfunksjon. Eneste som hjelper der er selen dersom du er redd for at barnet skal falle ut. For meg ble bare denne hetten en ekstra ting i veien når vi gikk over til sportsvognen.

Skrevet

Problemet med den olivengrønne vognen og andre "farger" er forresten at det er sesongfarger og derfor ikke lagervare. Har man sort vogn kan man lett få supplert deler.

Skrevet

Har heller aldri brukt denne hetta etter at jeg gikk over til sportsvogn, synes det virka bare klumpete. Nå går vi mot høst og vinter og barnet skal sikkert ligge i vognpose, jeg tror du klarer deg fint uten den hetta, men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...