Gå til innhold

400g torskefilet, hva lager jeg til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen i huset er glad i fisk, men vi må jo gjøre det beste ut av det å spise fisk! Hva lager jeg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo lage fiskegrateng.... de fleste liker jo det, selv om de ikke liker typiske fiskemiddager :)

Eller wok med fisk i :)

Skrevet

kokt torsk i kokosmelk,med strimlede grønnsaker og ris..mye gode smaker hvis du tilsetter litt spennende krydder så det blir litt asiatisk vri.

Eller bak den i alluminiumsfolie med div.grønnsaker hvitløk,smør etc. server med rømmesaus og kokt potet...mmmm..

hjemmelagede fiskeburger...

Skrevet

Jeg tar en langpanne og skjærer potetbåter og tar favorittgrønnsakene til barna: broccoli, sukkererter og gulrot. Legger fisken oppi og har det hele i ovnen.

Krydrer godt og har smørklatter rundt om:) 30-40 min i ovnen og nam nam...

Skrevet

Jeg gjør akkurat som Gulesider og ungene elsker det! Selv de av dem som ikke synes fisk er topp.. Og det er superenkelt å lage. *går ned i frysen og henter opp fisk til middag*

Skrevet

amandine: jeg gikk akkurat selv og hentet fra fryseren haha....

Skrevet

Bon appétit;) Her blir det torsk og ørret og div grønnsaker i dag;) Og takker igjen for påminnelsen!

Skrevet

Det hørtes godt ut! Det må prøves!

Takk takk!

Skrevet

Men så kom spørsmålet, er det ferske el frosne grønnsaker dere bruker???

Skrevet

I dag blir det purre, brokkoli og erter her, frisk eller frossen er vel mindre viktig. Frosne erter og resten friskt i dag. Pluss kokte poteter. Har lagt alt klart i ildfast form med alufolie over og slenger det i ovnen når jeg drar og henter ungene. Kanskje Broremann skal få saus til, for det er han så glad i, av alle ting synes han parisienne fiskesaus fra Toro er godt..

Skrevet

Oki og potetene er kokte fra før.. Da er jeg litt nærmere mål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...