*Lilly* Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 skal første gang til jordmor i morgen, er uke 13..kan man høre da? noen som har hørt så tidlig før?
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Fikk spm om vi skulle prøve å finne det når jeg var 10.5 - 12 uker på vei (vi er litt usikker på terminen). Hørte den med en gang - langt ned i bekkenet, men tydelig rask puls! Var gøy! Var forberedt på at vi ikke skulle høre noe, men det gikk det! Med førstemann lyttet vi første gang i uke 14 og fant også da hjertelyden med engang. Så kanskje er jeg lett å finne på?!? Uansett: Lykke til!! Og skulle du ikke klare å høre det enda så gjør du det nok om en uke eller to!!
Nillebs Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Hei! Vi var hos jordmor torsdag, er i uke 14 nå. Da forsøkte hun, men fant ikke noe. Har begynt å få litt mage allerede jeg da, så er ikke bekymret og er også i god form, så er veldig fornøyd! Til gjengjeld var min puls Kjempetydelig på magen min! Så utrolig artig ut!
Fru Tuttemor Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Jeg fikk høre i uke 12 jeg herligste lyd<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå