Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8+0 idag og føler meg litt bedre. Når avtok kvalmen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 16.... Håper du slipper unna litt før! Lykke til :)

Skrevet

Kvalmen begynte å gi seg i uke 11-12, men så begynte jeg å sove dårlig, ble sliten, så nå er kvalmen tilbake igjen. Går bra hvis jeg er rolig, men kommer fort når jeg gjør noe. Er sykemeldt i 2 uker nå pga søvn, kvalme og hodepind. Er 14+3 uker i dag.

Skrevet

Avtok vel fra ca uke 13-14, nærmest borte nå som jeg er 17 uker. Håper du er ferdig!

Skrevet

Kvalmen min begynner å avta nå, og nå er jeg i uke 15!

Håper du slipper unna med kvalmen litt før det da=)

Skrevet

Jeg er 13+5, og fortsatt kvalm...Men har i det siste hatt ett par dager pause innimellom før den plutselig er tilbake...Satser på den snart er borte...:)

Skrevet

14+4 i dag. Fortsatt kvalm. Men merker at det har snudd.

Skrevet

Begynte å avta ved 22+3 uker. Er nå 24 uker og blir kun kvalm hvis jeg har sovet lite og er sliten.

Skrevet

17. Kommer og går noen kvelder ennå. 21 uker. Sist vart det bare ukee 6, 7 og 8.

Skrevet

den hadde en liten pause i uke 11,men kom tilbake i uke 12 og har igjen begynt å gi seg nå,å nå er jeg 16 uker i morgen=) håper ikke den kommer tilbake er dritt lei av å spy =/

Skrevet

Jeg er 18+1 i dag og er kvalm nesten hele dagen. Startet i uke 5, så begynner å bli lei nå :) Er litt bedre, så håper jeg snart slipper.

Skrevet

var i uke 16 da kvalmen begynte å avta, men brekker meg fortsatt om morgenen hvis jeg spiser eller pusser tennene for raskt etter at jeg har stått opp... er nå 27 fullgåtte.

Skrevet

Kvalmen ble for ordentlig borte først etter uke 17 / 18 tenker jeg. Var verst fra uke 6 til uke 13, gav seg litt da men ble liksom ikke helt borte før da.. Forferdelig å være kvalm mer eller mindre hele tiden, blir sliten av det psykisk også. Glad det er over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...