gærne ko Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Hei. Trur sønnen min har fått urinveisinfeksjon, så tenkte å stikke innom legekontoret med urinprøve. Treng vel ikkje time, det held vel om eg bare leverer urinprøve? Legekontoret tar jo ikkje telefonen før etter kl ni, men legekontoret åpner kl åtte så tenkte å stikke innom ved åpningstid.
lille sprelle Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 på "mitt" legekontor er det ihvertfall greit
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Det er greit der jeg jobber også. Der jeg brukte lege før var det ikke greit. Ikke engang å komme innom for å måle crp etter en ab-kur. Det som er dumt er at om det er utslag på den, så må han jo inn. Og det er ikke sikkert de har mulighet til det akkurat da, sånn at dere kan ende med å måtte komme tilbake igjen senere. Men bare prøv
gærne ko Skrevet 15. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2010 Ja, det gikk så fint så. Ingen utslag med sånn stix (?), men skal ha prøva til dyrking og så ta ny prøve i morra. "Håper" det er urinveisinfeksjon, så vi veit ka det er. Han har tissa seg ut mange ganger om dagen siste veka og påstår at det er "noe galt" med tissen. Har jo vore bleiefri i over ett år, så er jo litt rart det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå