Gå til innhold

Hvilken vogn?


010111

Anbefalte innlegg

Hvilken vogn burde vi kjøpe?????

Vi aner rett og slett ikke...

 

Skal vel bruke den til vanlig bruk.... ikke til å løpe med, ikke til å spinne med, ikke til å fjellklatre med... men rett og slett en vogn som er bra, og holder noen år....

Burde vi ha 3 eller 4 hjul ( kanskje 5?? )

Regner med det er noen gravide her som har litt erfaring som kan deles?

 

Burde vi kjøpe brukt eller nytt?

Trenger forsåvidt ikke en vogn som også fungerer som micro og toastjern.. holder lenge at den triller junior rundt omkring, trygg og varm og ikke er slitsom å trille for mamma og pappa :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt emmaljunga edge duo, simo kombi, easywalker classic, simo trille og emmaljunga scooter til mine to barn..

 

Som dagmamma gjorde jeg meg noen erfaringer med basson roma og teutonia (4 hjuling)..

 

Til nr 3 falt valget på simo kombi igjen. Det er den eneste vognen jeg var 100% fornøyd med. Den er lettere enn edge-n og romsligere enn easywalker sin. Den føles ikke ruvende og er god og lun.

Simo trille, easywalker sportsdel og emmaljunga scooter har vært flotte som vogn fra ca 12-18 mndr. Denne gangen beholder jeg scooteren til sistemann. Vært veldig fornøyd med den vogna også.

 

Jeg har kun kjøpt 1 vogn ny på salg, det var easywalker sin. Ellers har jeg kjøpt vogner som har vært 1-5 år gamle.

Man sparer fort noen tusen på å kjøpe en brukt vogn.

 

Dette var mine erfaringer i hvertfall. =) Lykke til i vognjungelen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Blir moro å se hva vi ender opp med. Nå føles det som om jeg heller kommer til å bære han rundt i stedet for å mase med vogn.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser den egne debatten her som heter barnevogndebatten så får du nok en del tips:) Så kan du jo lese tester på nett og..

Eller du kan gå i en bra barnevogn butikk å få demostrert og prøvd de forskjellige. Så er det jo økonomien som bestemmer om det blir ny eller brukt. Greit å ha sett de forskjellige, så finner du en favoritt og kan følge med på finn.no. Så kan du gjøre et kupp! :)

Det er så mange meninger og ulike bruk, men de aller fleste "kjente" merkene tror jeg du blir ganske fornøyd med uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...