Gå til innhold

Det var dåp i helgen, og der ble servert alkohol.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og INGEN ble beruset. Det ble servert et glass vin til maten, og dåpsbarnet ble ikke akutt syk så det ble behov for at noen skulle kjøre på legevakten. For ambulanser finnes jo ikke.

Ikke ble dåpsbarnet fornærmet heller, og skrek at dette var barnets dag, og da skulle alle ha det samme som han - pupp, og ikke voksendrikk.

Dåpsbarnet var festens midtpunkt, og var storfornøyd med all oppmerksomheten, lo og gurglet for alle ville kose og klemme og leke med han. Nei, jeg tror faktisk ikke han merket at noen av gjestene hadde drukket ett glass vin til maten... Men man kan jo aldri vite.. I følge visse damer her inne er han nok merket for livet nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen som har sagt at et glass vin gjør full da :P

Skrevet

nei, men er mange her inne som mener man er uansvarlig og driver med omsorgssvikt dersom man drikker litt når det er barn i nærheten. Min datter klarer seg derimot veldig bra selv om jeg tar meg et glass vin eller to etter hun har lagt seg. Men jeg ville ikke hatt alkohol i barnedåpen hennes, ene og alene fordi jeg ikke synes det passer i den situasjonen. Men det er min mening.

Skrevet

Jeg tenker det er synd at den familien ikke kan feire uten alkohol. Skjønner ikke hvorfor man skal dytte alkohol inni alle sammenhenger folk skal møtes i hyggelig lag.

Hadde noen drukket alkohol i minis dåp hadde jeg antatt at de var alkoholikere..

Men heldigvis kjører familien min litt mer stil..

Skrevet

Så du blir ikke ravende full av å drikke et par glass vin til maten altså, jøss :P

Jeg er enig med deg jeg, synes ikke det gjør noe å drikke glass vin til maten. Er vokst opp i et alkoholisert hjem og vet hva omsorgssvikt betyr.

Hilsen 21:55

Skrevet

"LItt mer stil", nå var du bare kvalm!

Skrevet

Snerper :-) Regner med det ble servert alkohol (vin) fordi det var fin mat. Det hører gjerne med vin til fin middag. Noe annet rømmegrøt og koldtbord. Ingen som drikker vin til det da.

Synes det er stil med fin middag og vin faktisk, mer enn rømmegrøt og gryterett.

Skrevet

Det ble faktisk servert 3-retter, ja. Ikke sosakjøtt eller skinkestek, men skikkelig kokkemiddag med Carpaccio- greier, Breiflabb og Creme Brulèe.. Da drikker man vel strengt tatt ikke Pepsi- max til...

Hi

Ps: Jeg VISSTE kommentarene ville komme, haha :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...