Gå til innhold

Er det noen av dere tynne/slanke damer som har et haleben som er litt utstikkende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I det siste synes samboeren min at halebeinet har blitt mer synlig, og sa til meg "Du begynner jo å få en tvilling!"

 

Hele livet mitt så har jeg ikke kunnet ligge flatt på et hardt underlag (feks solariumssenga), fordi halebeinet kjennes så godt.

 

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Både jeg og søsteren min har det slikt. Hun har fått et slikt halebein de siste 2årene, mens jeg har et slikt da jeg brakk mitt under fødsel. Er ikke noe å gjøre med. Man operer aldri et halebein da man ikke bruker det til noe uansett. Om det er svært ubehagelig kan du gå til lege. Legen vil da ta en finger oppi rumpa og fortelle deg hva som er galt, men det er svært skjelden man gjør noe videre med det.

Kanskje det kan hjelpe med litt fett på rumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også har hatt det problemet, det stikker fortsatt litt ut men har blitt mye bedre. Jeg trener rompa en del slik at det blir mere muskler, og jeg har lagt på meg litt og det også hjalp en del. Fortsatt tynn, med en finere rompe og litt mindre plaget med et haleben som alltid er i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det når jeg var ganske tynn, fant da ut at kroppen min trenger å ha litt fett på kroppen så ikke bena stakk så ut og jeg fikk vondt. Magen var flat, men beina stakk ut her og der. Jeg trenger de ekstra kiloene for at ikke beina i rompa og halebeinet skal gjøre vondt, men tjukk er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt hos magre mennesker. Legg på deg noen kilo ved å trene med vekter og bygge litt muskler så slipper du å få vondt når du ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...