Gå til innhold

Dette sa sjefen min til meg i dag....:


¸.·´¯`·.¸><((((º>

Anbefalte innlegg

"åååååhhhh, KLUMPEN MIN, jeg er så veldig glad for at du er her hos oss!! "" Så klemte hun meg som om det var vår siste dag på jorda:-D

 

Føler meg veldig heldig som har henne som sjef, og ser hvor mye det betyr med skryt og positive ord. Det er jeg IKKE vant med, men det gjør underverker med arbeidslyst og alt mulig annet:-)

 

Oppfordrer dere til å avslutte kvelden med litt skryt og godord til den du sitter ved siden av i sofaen nå;-.D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette VAR ros for jobben jeg gjør.

Tenket du at hun sa det sånn helt uten videre, ut av det blå, bare fordi hun fikk et innfall ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at du har hengt deg opp i "klumpen min", og dessverre er jeg så lite på din baby at jeg glemmer viktigheten av å spesifisere viktige detaljer sånn at budskapet kommer tydelig frem......

 

For meg var det klart at denne dikkingen hang sammen med annet, og mer kontruktivt skryt, men gadd ikke å skrive hva det gjaldt. Men det er klart; godsnakking og dulling hører ikke hjemme på en arbeidsplass.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sjefen min kalt meg "klumpen min" så hadde jeg for alvor blitt engstelig... Og en smule gretten også, forresten... Jeg: Litt for tung dame på over 40. Sjefen: Mann på noen-og-seksti og leder for et kollegium på godt over 100 mennesker... Og nei, omgangstonen på jobben hos oss er ikke av den sorten, heldigvis!

 

Men fantastisk hyggelig at du fikk skryt og positiv melding! Det pleier det egentlig ikke å være for mye av på arbeidsplasser rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Da hadde jeg også blitt glad, hvis sjefen min hadde sagt noe sånt til meg. Det er så utrolig viktig å føle seg verdsatt på jobben.

Fin oppfordring du kommer med også. Den skal jeg følge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er heldig som har en sånn sjef. Hadde det vært en mannlig sjef, ville jeg reagert annerledes. Men dersom denne dama er sånn med de hun jobber sammen med, synes jeg hun har en utrolig positiv egenskap. For det første så gleder hun sine medarbeidere, hun får dem til å føle seg verdsatt, og hun viser tydelig at hun ikke hever seg over de. Med dette oppnår hun jo selvfølgelig som du sier, at du får økt arbeidslyst og ønsker å gi mer tilbake.

 

En god sjef ser at dette er viktig, for en god sjef vet at dette øker trivselen, som igjen øker arbeidslysten og ikke minst reduserer fravær.

 

Mannlige sjefer burde også bli flinkere til å vise at de setter pris på de andre som jobber der. (Selvfølgelig passer det seg ikke at en mannlig sjef klemmer på, og kaller en klumpen, men det er annerledes for en kvinne der dette faller naturlig for)

 

Du er heldig HI som har en sånn fin sjef :)) ...Og helt klart, så er sjefen din helsig som har deg. Hun er tydeligvis veldig fornøyd med din innsats :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er en dyktig sjef, og har veldig fornøyde ansatte. Man kommer langt ved å vise at en setter pris på andres innsats.

Hun er definitivt ikke som alle andre sjefer, men for min egen del er det positivt.

 

Det jeg ser, er at for noen kan det bli vanskelig å si i fra om ting man ikke liker, eller ta opp vanskelig ting med henne, nettopp fordi hun er som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...