sillyfilly og Olivia Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Du er forsåvidt på internett, men ikke trådløst nett. Edge er litt dårligere enn 3G hvis det sier deg noe. Jeg er ikke veldig teknisk selv... Det koster ihvertfall penger hvis du går inn på nett da.. Og det går litt tregere enn hvis du hadde hatt 3G.
sologsommer Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Hjelp!! Er jeg logget på internett nå??
Miss Honey Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 på mobilen? nei det pleier stå i et hjørne for å vise hvor god dekning du har. eller på datamaskinen? hvis du har trådløst nettverk, finner det det beste tilgjengelige nettet. edge er det dårligste. går nesten ikke an å bruke. 3G er veldig bra og raskt..
sologsommer Skrevet 14. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2010 Det er på mobilen. Har fått ny, så sliter
Gjest amandine Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Men altså, ikke for å være spydig, men om du er inne på dib og skriver så er du på nettet, tror jeg så vidt jeg har forstått...
Gjest amandine Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Hi hi så ikke innlegget ditt om mobilen;) Sukk og god natt
sologsommer Skrevet 14. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2010 nei, nei :-) Dib er på den bærbare, 3+ på mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå