Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe i julegave til barnet/barna deres i år? u/t


carmelasoprano har født:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dattern min på 2 1/2 elsker musikk og instrumenter, så jeg vurderer å kjøpe bl.a et keybord på xtra leker. Kommer sikkert til å angre bittert på det.. Ellers har jeg vurdert barne pc, den fra 3år og oppover. Får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 3år skal få ski

Jente snart 1år, vet ikke enda, må se hva hun får i 1årsgaver først. Har forelsket meg helt i en tredukkevogn, så kanskje det blir det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 14.5 mnd til jul og tenkte å kjøpe et fint lekekjøkken i tre som kan stå på kjøkkenet vårt. Vet ikke hvor mye hun bryr seg akkurat der og da, men det vil sikkert komme godt med etterhvert.

Hun har bursdag om 20 dager, da skal hun få rosa cd-spiller og et stort Hello-Kitty duplosett. Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns Hello Kitty er søøøøt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke - er jo tre måneder til! Ville kjøpt sparkesykkel hvis det var i morgen, men det er det jo ikke. Kanskje et sånt digitalkamera fra VTech, men de er litt dyre. Hun fyller 4 nå snart, vet ikke hva jeg skal kjøpe til bursdagen heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede kjøpt Hello Kitty bærbar dvd spiller og bestillt hello Kitty høretlf på nett. Tenkte og kjøpe noen filmer også. Vi skal til syden i januar. Så da er den fin og ha på flyet. Jenta mi er 2 1/2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppene skal få hver sin snakkende/levende dukke tenkte jeg. Eldste skulle hatt ny seng, og de skulle hatt et eller annet lite saktegående kjøretøy som de kunne brukt rundt på jordene her. Kanskje det heller får bli bursdagspresang når våren kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Hello Kitty duplosett? Er et par måneder til bursdag her ennå,men det hørtes ut som noe som kan vøre populært her i gården :) Hun blir 1 år i slutten av november.

Til jul har jeg tenkt litt på enten dukkehus eller lekekjøkken. Som noen over her skrev,vet ikke hvor mye hun interesserer seg for det da,men det blir forhåpentligvis populært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 9 mnd i desember så jeg tenkte å kjøpe duplo.. vet det er litt tidlig, men vet også at de aller fleste barn begynner å elske det rundt den alderen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi sette inn penger på konto. (som faktisk er alerede gjort)

Synes barn generellt sett har mye ting og tang som faktisk ikke blir brukt noe særlig. Og når barna er så små og ikke bryr seg så mye om gaver, så har vi kommet frem til penger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...