Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Ja, en påstand. Men når man leser om alle de som har fryktelige menn som ikke gjør en dritt hjemme, som lever som de gjorde før de fikk dame og unger, så blir jeg oppgitt. Jeg lurer på hvorfor i huleste noen gidder å leve sånn, og svaret må være at damer generellt har dårlig selvtillit og tror de ikke finner noe bedre. Så de sitter der da, med en håpløs mann som de "elsker" så mye at de ikke vil gå, mens de egentlig er livredde for hva familien vil si og for at de skal bli fattige som alenemødre. For et liv.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Men hva i all verden gjør du her inne da, dersom ditt liv er så mye enklere eller bedre?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg tror ikke man skal ta alle innleggene her like seriøse, mange er nok skrevet i "kampens hete" og er en form for utblåsning. Men vi kvinner ville nok alle kommet godt ut av det hvis vi før vi traff en mann gjorde oss noen meninger om hva vi ønsker av et forhold, hva man ikke ønsker, hva man trenger etc, men samtidig ha i minne at livet ikke er svart og hvitt. Man skal være forsiktig med å strebe etter det "perfekte" men heller ikke ta til takke
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Som bimdame er man gjerne litt hormonell, når man har blitt dibdame pleier det å bli litt bedre;p
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Har ikke noe med selvtillitt, økonomi eller hva noen skulle mene, men for min del gikk det på å prøve jobbe seg igjennom en tøff og hektisk småbarnsperiode. Jeg syns ikke jeg bare kunne dra fra han fordi han ikke gjorde noe husarbeid, eller slang med leppa innimellom. Jeg har bein i nesa og kan bite tilbake, så det plaget ikke meg, men jeg har en enorm familieverdi så det var ikke et alternativ for meg å bryte opp en familie på 6, bare fordi han ikke levde opp til mine forventninger... Men dessverre tenkte ikke han det samme om meg eller familielivet.................
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 "Alle" er en såpass bastant påstand at jeg ikke gidder å bry deg med et fornuftig svar.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Dårlig selvtillit har jo ikke nødvendivis noe med mannen å gjøre da.. kan ha en alle tiders mann, og likevel slite med selvtilliten. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Bra jeg er dib-dame da Vi har mye bedre selvtillit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå