Gå til innhold

Bare nysgjerrig! Hvor gamle er dere og har dere mange barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 år fra Trondheim. Har en liten sønn på 1 mnd. Er forlovet med barnefar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 år fra haugesund. har en gutt på 4 år, og ei jente på 8mnd=)

Skrevet

Er 19 har ei lita jente på 6uker (i dag) <3 bor sammen med min kjære og pappa`n til tulla vår en liten stuslig plass i oppland :P

Skrevet

Jeg er 19, kjæresten er 23 og vi har to gutter sammen. Eldste er 3 år og han yngste er 22 dager gammel:)

Vi bor i vestfold.

Skrevet

Jeg er 32 år og har ei jente på 2 år og en gutt på 5 mnd. Gift med pappa'n til barna og bor på vestlandet :)

Skrevet

Jeg er 23, har en sønn på 9 mnd, en stedatter på 11 og en stesønn på 8. Forlovet med bf. Blir bryllup mai 2012 :D Oppland

Skrevet

Jeg er 22 og alene med en gutt på snart 11 mnd. Bor i Rana :)

Skrevet

Hihi... Kom på noe morsomt etter jeg hadde lagt meg i går: jeg er jo ikke 27år! Jeg er 28. Snakk om å være i mammabobla. Hehe...

Skrevet

Heisann!

Er 33 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Bor i Trondheim:-)

Skrevet

Haha,nå måtte jeg se hva jeg hadde skrevet lengre oppe! Gikk nemlig rundt i sommer og var veldig skråsikker på at jeg var 25 og ble 26. Men så begynte jeg å tenke..jeg er født i 1983,nå er det 2010, fader jeg blir jo 27! :-)

Skrevet

30 år og har ei jente på 10 mnd. Bor med barnefaren i Oslo.

Skrevet

22 år, har en sønn på 3mnd, alenemor i hedmark:)

Skrevet

Utrolig koselig å se hvem som er her inne! Bra at såpass mange har svart hittil;) Artig å lese igjennom.

Skrevet

Bra det er flere av oss som sitter fast i mammaboblen. :-)

Skrevet

jeg er 24 år, har en datter på 4 mnd + min kjæres datter på 7 år:) min kjære er også min datters far! :-)) vi er ikke gift, å har nokk heller ingen planer om det, endra! etter 10 år, så kanskje :o)

men sammboere er vi <3 på sunnmøre:)

Skrevet

Haha, måtte faktisk tenke meg om jeg også ;)

Er 31 og har to jenter på 3 år og 7 mnd :)

Skrevet

Jeg er 30 år og har 2 barn, ei jente på 3 år og en gutt på 4 mndr, sammen med mannen min. :-)

Skrevet

Jeg er 30 og har en sønn på 3 mnd. Bor samme med bf ..

Er forlovet og det blir kanskje bryllup til sommeren.. Om jeg orker å planlegge ;) Har nok å tenker på foreløpig... Junior krever sin tid :)

Skrevet

Er 29 år og gift. Vi gar en gutt på 2,5år og ei tulle på 8mnd

Skrevet

Jeg er 29 år (snart 30) og har en liten gutt på snart 4 mnd. Jeg er samboer med guttens far og vi bor i Oslo (foreløpig). Jeg synes dette er helt fantastisk og har allerede beg. å tenke på nr. 2 ;)

Skrevet
Jeg er 33 år og bor i Oslo, sammen med mannen min og vår datter på 2 måneder:)
Skrevet

26 år, samboer med jente på 3 mnd. vestlandet.

Skrevet

20 år, samboer med barenefar. Vi har en sønn på 11 mnd. Bor i rogaland-Sandnes.

Skrevet

30 år gammel, tre barn (4mnd, 2 år og 5 år). Har vært gift med pappaen til ungene i 6 år. Bor i Østfold:)

Skrevet

Jeg er 31 år, gift i en uke, har ei datter på fire måneder og bor utafor Hønefoss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...