Gå til innhold

Tenker menn BARE på seg selv???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student midt i en praksisperiode. Mannen er arbeidsledig og har hatt barnet vårt i barnehagen i dag.

Jeg kom hjem fra praksisplassen ganske sliten siden det er veldig mye inntrykk og nye ting om skal læres.

Sier da til mannen at i dag må jeg studere frem til klokken ni i kveld da jeg har et opplegg med lærer i morgentidlig å må forberede meg godt til dette og spurte om han kunne ha barnet vårt til i kveld.

Joda det var greit.

Jeg begynner men sliter fryktelig med å konsentrere meg da ungen hyler å bråker og mannen prater enten i telefonen eller kjefter på ungen vår.

Leiligheten er kjempelytt og jeg har ikke noen andre steder å dra til for å lese.

Så får vi uanmeldt besøk kl 6 og siden det var å lenge siden dem hadde vært der så vil ikke mannen si at det passer dårlig.

Da besøket endelig drar kl halv åtte og ungen er kjempesur og trøtt og jeg oppgitt over at jeg ikke har fått gjort det jeg skulle legger mannen barnet vårt.

Ungen nekter å legge seg alene å vrææææler. Jeg har så vondt i hodet og er så tappet at jeg spør om mannen kan ta med seg barnet i vår seng å legge seg med ham slik at jeg får begynt å lese.

Joda han gjør det å da jeg endelig har fått satt meg ned for å studere kommer mannen ut igjen (etter ti min) og ungen hyyler fordi pappa dro før han hadde sovnet. Da presterer han å å si at han må kjøre seg en tur før han blir gal så legger han barnet hyyyylende i sin seng tar bilnøklene å går

Det ender opp med at jeg må ta ungen å roe ham istedet for å lese

Så nå sitter jeg her da kjempesliten å umotivert til å ta fatt på alt jeg har å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var han sliten for at han hadde hatt barnet i to timer fra 4 til 6 og et kvarter med stell å tannpuss!

Skrevet

Kan bare svare på egne vegne her, men JA, de tenker bare på seg selv..............

Skrevet

Begynn å studere på biblioteket eller skaff deg eventuelt hørselsvern.

Menn tenker ca 90% på seg selv i motsettning til kvinner som tenker 10% på andre.

Skrevet

Ja.

Høres ut som om mannen din påtar seg oppgaver du gir ham, bare han ikke får mulighet til å vri seg unna. Det er positivt. Finn et annet sted å lese. De fleste bibliotek er åpent til rundt 8-9 om kvelden.

Lykke til.

Skrevet

Bibbliotek! Har ikke skolen din et system der du kan sette av et rom? grupperom? som du kan sette deg i ro og fred og lese de kveldene du har behov for det?

hvorfor skal vi (kvinner) ofre oss i det lengste pga late mannfolk?!

Skrevet

Neste gang reiser du til skolen, biblioteket eller en venninne for å studere på ettermiddagen....da vil du få den freden du ønsker.

At barnet gråter, det kommer uanmeldt besøk osv er da helt normale ting i et hus og det må du faktisk tåle. Det er ikke alltid rolig i et hjem med barn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...