Gå til innhold

Hvor store er deres gutter på 4-5 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var faktisk på kontroll i dag. Han fyller 4år om 2 uker, er 103.5 cm og veier 17 kg.

Skrevet

Da er han større nøyaktig like stor som min gutt som nettopp fylte 6 år :)

Skrevet

hehe ja han er stor! Har vært det hele veien :) Har sett ham rage over 1.klassinger, hihi!

Flott gutt med høye gener fra far, morfar og farfar..

HI

Skrevet

Så du startet denne tråden kun for å skryte smakløst av at gutten din er høy og lubben? Latterlig.

Skrevet

å gode gud....

lubben? nei! Høy? Ja!

sjekk ut forholdet mellom høyde og vekt så er ikke det mye lubbent.

HI

er så utrolig frustrerende med misunnelig damer som tydeligvis har tykke dvergbarn selv og som ikke klarer å la være å ødelegge ved å spre galle og eder til andre her inne.

Skrevet

på 4 årskontollen var min 104cm og 17 kilo tror jeg det var =)

Skrevet

4 år. 114 og 22.5 kilo.

Tror han bliver laaaang

Skrevet

Og du svarte på denne tråden med å være frekk istedefor å svare på det egentlige spørsmålet!

Skrevet

5.5 år, så litt eldre enn hva du spør om. Men han veier 24 kg og er 122 cm lang.

Skrevet

akkurat som min 4åring ;)

hilsen 20:40

Hvordan har det seg at noen finner noe spydig å svare på et så uskyldig spm som HI sitt innlegg? Sikter til den som mener at HI bare fisker etter komplimenter...

Skrevet

Lille klompen min.

Han er 15 kg og 104 cm høy. Han nærmer seg fem år med stormskritt nå, han er skrangle tynn, og ikke så høy, sammenlignet med alle her.

Skrevet

Vel. Min sønn er 106 cm og veier 19 kilo. Han er ikke skrangletynn, men slank. Han får lett på seg slim-fit bukser. Disse er som regel romslige både i rumpe, liv og lår. han har normalt med muskler. Jeg kan godt skjønne at en gutt på 104 cm og 15 kg kan se nok så tynn ut. Du har jo ikke sett han, og kan UMULIG svare på om han ser skrangletynn ut.

Skrevet

Haha, det er utruleg kva ein kan krangle om her inne :D

Guten vår som fyller 5 om ei veke, er 112 cm høg og 17 kg. Han er verkeleg "skrangletynn" (ligg nesten heilt nederst på normalområdet), men frisk og rask og har begynt å få musklar :o)

Eg er sikker på at alle dei andre gutane som blir omtalt her er heilt perfekte dei og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...