Gå til innhold

Naproxen.. Vanlig med diare?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, blir man bedre etterhvert? (ellers er det jo uutholdelig!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA DET ER IKKE UVANLIG, BLIR SIKKERT BEDRE, OM IKK KONTAKTER DU LEGE FOR Å FÅ ET NYTT PREPARAT

Skrevet

ups, caps looken min var på =) Hilsen ho over!

Skrevet

Smertestillende går ofte på magen, så lurt ev å ta det sammen m mat og ikke på tom mage. Ev ta litt biola.

Skrevet

Hvis du får diaré av Naproxen, bør du kutte ut bruken. Snakk heller med lege om det er noe annet du kan bruke. Paracetamol går ikke på magen.

Skrevet

Biola er fint sammen med antibiotika. Biola hindrer ikke den virkningen antiflogistica (Nsaid's - betennelsesdempende) har på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...