Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Isåfall, blir man bedre etterhvert? (ellers er det jo uutholdelig!)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 JA DET ER IKKE UVANLIG, BLIR SIKKERT BEDRE, OM IKK KONTAKTER DU LEGE FOR Å FÅ ET NYTT PREPARAT
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 ups, caps looken min var på =) Hilsen ho over!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Smertestillende går ofte på magen, så lurt ev å ta det sammen m mat og ikke på tom mage. Ev ta litt biola.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Hvis du får diaré av Naproxen, bør du kutte ut bruken. Snakk heller med lege om det er noe annet du kan bruke. Paracetamol går ikke på magen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Biola er fint sammen med antibiotika. Biola hindrer ikke den virkningen antiflogistica (Nsaid's - betennelsesdempende) har på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå