Gå til innhold

hjertelyd såå tidlig med angelsound??? samme som 1 tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med angelsound?

har fått låne av ei venninde, vet det er tidlig enda men måtte prøve...er 8+2 i dag..hørte ikke så mye hjertelyd(bare masse bråk) men den har en sånn skjerm som du ser måler hjertepulsen, fikk lenge inn noe som visste i mellom 140-170 slag i minuttet, kan det være babyen?? hørte også godt min da, og da visste skjermen 70-90 ca (målte pulsen i lysken)

kan det være babyen så tidlig?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnets hjerte slår jo, så er nok fult mulig :)

Kan ikke si jeg har erfaring, fikk ikke angelsound før i uke 16 :P

Skrevet

har vært på tidlig ul så har hørt hjerte slå:) var egentlig ikke meningen å bruke den angelsound før om 5-6 uker tidligst, men nysgjerrig som jeg er så måtte jeg prøve..men tror jeg venter litt før jeg prøver igjen nå..

Skrevet

Det er nok babyen :-)

Noen hører den ganske tidlig, med mye flaks på hvordan babyen ligger til.

Vi fikk angelsound og hørte hjertelydene i uke 11, men det varier så veldig mye. Vi hadde blant annet 2 uker hvor vi ikke hørte noe pga. av morkaken som lå i veien :-)

Skrevet

huser jeg kjøpte denne i uke 9 men hørte ikke noe før 10+5 mener jeg det var...men som sagt er det jo veldig forskjell på oss...noen hører jo ikke noe før lenge etter uke 12 eks...de ligger jo forskjellig til inni magene våre også...

140 i puls er jo vanlig babylyd så er ikke umulig at det er den du hører..men tidlig var det ja:) men hva gjør det;)

Skrevet

Om du selv har en puls på 140 tror jeg du skal komme deg rimelig kjapt til legen, altså! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...