Gå til innhold

hjertelyd såå tidlig med angelsound??? samme som 1 tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med angelsound?

har fått låne av ei venninde, vet det er tidlig enda men måtte prøve...er 8+2 i dag..hørte ikke så mye hjertelyd(bare masse bråk) men den har en sånn skjerm som du ser måler hjertepulsen, fikk lenge inn noe som visste i mellom 140-170 slag i minuttet, kan det være babyen?? hørte også godt min da, og da visste skjermen 70-90 ca (målte pulsen i lysken)

kan det være babyen så tidlig?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan vel ha vært noe svakt svakt svakt den hørte.. men ikke stol helt på det før du hører det selv... jeg hørte det første gang i uke 11... det var første gang jeg prøvde, å hørte det tydelig =)

Skrevet

Tallene kommer ikke opp på displayet for moro skyld :) Det var babyen sine hjertslag den tok inn :) Sånn er det på min babywatcher også :)

Skrevet

Det er nok babyen, ja. Jeg hørte hjertelyd da jeg trodde jeg var 7+5, ble satt fram 4 dager på UL senere. Men hørte tydelig babyens raske hjerterytme, så det er helt klart mulig. Veldig deilig å vite at alt var fint der inne såpass tidlig :-).

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som deg.

Men jeg ble fortalt av både jordmor, lege og andre mammaer at det var meg jeg hørte.

Og at det kommer lavere og høyere takk i forhold til hvor på kroppen du måler.

Syns det hørtes veldig rart ut.

Å babyen ligger 1-2 uker bak hvor langt du er.

Vel, absolutt ingen ekspert her, tvert imot, men det er det jeg har hørt ihvertfall :)

Skrevet

Lavere å høyere i forhold til hvor du tar den på kroppen? Man har vel samme puls uansett hvor man måler? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...