Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Skulle vaske vesla å skifte bleie (tissebleie) i kveld, å fy for en lukt av undelivet.. Luktet .... vet ikke hva jeg skal kalle det.. Surt, kvalmt, var ingen belegg noe sted men rød på midten av kjønnsleppene. Hun har aldri gått mer enn få min med bæsjebleie noen gang så er ikke det som har forårsaket lukten. Vaskes hver dag med vann, ikke såpe. Noen som har vert borti lignende, hva det kan være? Skal jeg vaske med såpe utenom når hun bader?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Datteren min på 3 år har og sur lukt fra skrittet, aner ikke hvorfor.. men hun kan og være rød/sår på kjønnsleppene.. Hun har slutta med bleier på dagtid, og vi vasker hun nedentil hver dag, (dusjer hver dag eller bader) og har måttet rett og slett begynne med såpe til underliv/barn både i stumpen og foran.. Rensligheten er på topp, men lukter ikke roser allikevel... Hjelper endel med såpe da, men fjerner det liksom ikke helt..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Hvilken såpe bruker du i underlivet på jenta di? Trodde ikke man skulle bruke det så mye der.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Lukta helt forferdelig i underlivet til jenta mi også for en stund siden. Jeg leverte inn en urinprøve, og det viste seg at hu hadde UVI. Så det kan være det. Ellers så skal du IKKE bruke såpe.. Fikk beskjed om å kjøpe en parfymefri olje og vaske hu med, og smøre godt etterpå!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Kjøpt den på apoteket. Går nok helt fint med litt parfymefri såpe laget for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå