Gå til innhold

Flere som har en hektisk jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere tømme hodet når dere er ferdig for dagen og skal legge alt igjen der på jobb, også psykisk?

Hva gjør dere for å koble ut på kvelden?

Jeg har akurat begynt etter et års permisjon, og synes det er kjempe vanskelig å finne roen etter jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg bare visst det ... blir endel søvnproblemer innimellom, men gode perioder også. om du har mulighet til det: legg igjen jobb på jobb. ikke sjekk mail om kvelden, da blir man ihvetfall ikke avslappet.

ellers blir det bedre. jeg hadde ikke med meg hodet på jobb første halvåret, tenkte bare på barnet i barnehagen ... og det blir man jo heller ikke så effektiv av, så ting hadde en tendens til å hope seg opp. Men det blir MYE bedre over tid.

Skrevet

He, he det klarer jeg nok ikke. Har en jobb med mye ansvar og stort krav til leveranse, så det surrer i bakhodet hele tiden. Det verste jeg gjør er å jobbe på kveldstid, noe jeg ofte ender opp med dessverre, da får jeg ikke sove når jeg legger meg.

Men alt i alt vil jeg si at sønnen min er min beste adspredelse, ikke så lett å tenke på noe som helst annet når jeg er sammen med ham! Ellers hjelper det å lese eller se tv for da blir jeg så oppslukt av historien at jeg kobler ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...