AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 og som har prøvd atarax? har hatt kløe med nupper i et halvt års tid ca. dro ikke til legen før i forrige uke og fikk konstatert at jeg hadde elveblest. ser ikke ut og klør meg til blods. klikker i vinkel snart. akkurat nå går jeg på penicillin pga urinveisinfeksjon, men er det lurt å begynne på atarax da tro? noen med erfaring?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 har kronisk elveblest og det eneste som fungerer på meg er Zyrtec og Locoid. Locoid er en sterk steroide krem på resept.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 men gjør det at elveblesten forsvinner helt, eller demper det bare kløen? leste mer på nette og stod noen om underliggende sykdom som kreft. Har jo de tankene nå da :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå