Gå til innhold

noen som har/hatt elveblest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og som har prøvd atarax?

 

har hatt kløe med nupper i et halvt års tid ca. dro ikke til legen før i forrige uke og fikk konstatert at jeg hadde elveblest. ser ikke ut og klør meg til blods. klikker i vinkel snart.

 

akkurat nå går jeg på penicillin pga urinveisinfeksjon, men er det lurt å begynne på atarax da tro?

 

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kronisk elveblest og det eneste som fungerer på meg er Zyrtec og Locoid. Locoid er en sterk steroide krem på resept.

 

Skrevet

men gjør det at elveblesten forsvinner helt, eller demper det bare kløen? leste mer på nette og stod noen om underliggende sykdom som kreft.

Har jo de tankene nå da :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...