Gå til innhold

Noen som er i avstandsforhold her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt sammen med en herlig mann. Vi har det så bra sammen og alt føltes så rett og naturlig.

Men nå er han reist til Polen, han studerer der.

Og kan i verste fall bli der til juni neste år. Kommer så klart hjem til jul. og vi skal prøve å få til besøk før det.

Men jeg savner han jo. Men vi skal klare å få det til å fungere.

Fint om dere kan fortelle meg hvordan deres avstandsforhold er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

Avstandsforhold er tøft i perioder men en vanesak :) skype,msn,mobil går det i her.Han sender meg en filmsnutt på telefonen hverdag kl 8,der han sier god morgen osv :)

Benytt deg av billigbiletter og vær sterk :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-)

 

Jeg føler endelig jeg har funnet den rette. Så vi skal klare dette. Og det er jo bare for en periode. Selvom den er litt lang :P

 

Jeg har endelig fått opprettet en skypekonto, så blir spennende å prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jeg nå er gift med flyttet laaaaangt bort (6 timers tur i bil pluss ferge som gikk sjelden...) omtrent 2 mnd etter vi var blitt sammen. Ingen av oss hadde lyst til å gi opp forholdet selv om vi ikke hadde lyst på avstandsforhold, så vi satset, og holdt ut 2 år før vi endelig flyttet sammen. Vi overlevde pga innstilling, vi så hverandre omtrent hver 14. dag, skrev søte meldinger til hverandre og brukte maaaaaaange timer i telefonen! Nå finnes det jo heldigvis skype slik at telefonregningene ikke nødvendigvis blir så store ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre :)

 

Ja, vi vil så klart få dette til å fungere begge to. Og når han er ferdig med studiene, kan vi jo flytte sammen.

 

Det blir nok mye sms og skype fremover. Men savnet er der, så håper jeg finner noen billige flybilletter, så jeg kan dra til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...