Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 hver gang han tar på meg eller kysser meg. Har aldri hatt det så godt før jeg. Hadde dere det sånn i starten eller varer det enda ?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Vi har vært sammen i 3 år, og føler det ofte slik enda!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Hehe, nå trodde jeg du skulle skrive at samboeren din skremte deg eller var motbydelig - å få frysninger er ikke spesielt positivt ladet i mine ører! Men så bra at du fremdeles får godfølelsen i kroppen etter tre år, sikkert ikke alle som har det sånn
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg har det likedan..Men vil ikke si frysninger..Sommerfugler i magen har jeg når jeg kysser samboeren min. Vi har vært sammen i 2 år:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg trodde også han ga deg frysninger som i å bli frastøtt - det er sånn jeg bruker ordet. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Hehe, nei, jeg mente frysninger som i nupper på huden. Hver eneste dag, nesten hver eneste gang han kysser eller tar i meg. Skikkelig deilig:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå