Gå til innhold

Ei venninne fikk barn i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det var ei jente, og de som fikk beskjed på UL at det var en gutt!

 

Flere som har opplevd dette? Kanskje de har sendt over 'tuten' til oss, og at vi får en gutt, selv om legen mente det var ei jente da vi var på UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. så feil kan man ta =)

 

De ble vel mildt sagt overrasket =)

Skrevet

ikke selv, men vet flere som har opplevd dette.

verst var det for veninnen min som 4 timer før

fødselen fikk vite at her er det både en jente og en gutt.

det ene barnet skjulte det andre på ul.

 

Skrevet

Oi, snakk om overraskelse gitt!

Skrevet

mammas, jeg kjenner også ei som fikk 3 i stedenfor 2 som de sa på første UL....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...