mamma til lillingen Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Men det var ei jente, og de som fikk beskjed på UL at det var en gutt! Flere som har opplevd dette? Kanskje de har sendt over 'tuten' til oss, og at vi får en gutt, selv om legen mente det var ei jente da vi var på UL.
Galskapens overhode Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 ja.. så feil kan man ta =) De ble vel mildt sagt overrasket =)
mammas Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 ikke selv, men vet flere som har opplevd dette. verst var det for veninnen min som 4 timer før fødselen fikk vite at her er det både en jente og en gutt. det ene barnet skjulte det andre på ul.
mamma til lillingen Skrevet 15. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2010 Oi, snakk om overraskelse gitt!
Makko med to små gutter Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 mammas, jeg kjenner også ei som fikk 3 i stedenfor 2 som de sa på første UL....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå