Gå til innhold

trønderjenter??


linn jeanette karlsen

Anbefalte innlegg

heisann;)noen trønderjenter som begynner og nærmer seg slutten av svangerskapet?vært gøy og pratet med noen om hvordan de har det nå mot slutten.her går det i søvnløse netter og stooort sjokoladebehov:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg bor på Melhus og har termin 28 okt så begynner så smått å nærme meg slutten.Søvnløse netter er det mange av her også i tillegg til en del vann i kroppen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 12 oktober jeg.vært heldig å sluppet vann i kroppen så langt.men søvnløse netter,sjokoladesug og en del ømme ribbein er nok det som det slites med her for tiden:)litt deilig å tenke på at den nærmer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også på Melhus og har termin 30. oktober!

Vann i kroppen er trivelig... Har heldigvis ikke så mye enda. Men har en del i fingrene, og det er plagsomt om morgenen!

Søvn..? Hva er det..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff da:(

ikke funnet noen stillinger som fungerer heller?tror jeg har prøvd det meste jeg,men ikke funnet noe som fungerer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver nye stillinger gjennom hele natten, men så får jeg ikke sove fordi det er for varmt eller kaldt...

 

Synd det ikke går an å drikke rødvin - da hadde jeg sovna med en gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha kjenner meg igjen der ja:) stakar samboeren han må virkelig holde seg på sin side av sengen.klarer ikke at noen er borti meg engang jeg,begynner og svette med engang.

 

 

ja rødvin hadde gjort seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flytta ned på sofaen.Alle do besøkene og uroligheta mi om natta holdte sambo våken,så fant ut at det var like så greit.Han må jo tross alt opp tidlig og på jobb.Jeg kan jo ligge å dra meg ei stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...