Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg er en av de som skal hamstre inn en del bleier på Kiwi, Rema og Rimi før fødsel. Jeg vet at man trenger mest 3 og 4 bleier den første tiden, men klarer ikke å regne ut hvor mange bleiepakker jeg trenger av hver størrelse. Er det noen som kan fortelle meg ca hvor lenge barnet bruker hver bleiestørrelse. Hvor mange bleier går ca med om dagen den første tiden?!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Det varierer fra unge til unge er min erfaring, har had barn som har brukt 5-6 bleier i døgnet første tida og opp til 14 bleier, så det er nok umulig å vite på forhånd. Nå er det jo ikke så forbanna nøye, kjøp heller litt forskjellig i flere størrelser, uansett er bleier så billig at det knapt er en utgift å regne med i dag i forhold til før.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Kiwi sin bleieavtale varer hvertfall ut året, så hvorfor hamstre?!?!?!? De første to størrelsene er uansett superbillige, samme hvor du kjøper de. Og du kan riskikere at ungen ikke tåler de ulike bleine... Min mini passet ikke Libero sine, men det hvet man jo ikke før babyen er kommet til.... Skjønner ikke dette hysteriet!!! Og jeg prukte 1er bleier fra pampers i to mnd.........
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Husk å handle kun på kiwi....der får du 4 for prisen av 1 (hvis du har bleiekort, det får du i kassen ). De andre plassene har kun 2 for prisen av 1.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Ja, det er jo ikke veldig dyrt. Men flesteparten bruker vel ikke 2`er bleiene så lenge eller?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Hva om babyen ikke tåler bleiene da?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Har handlet på Kiwi:-) Tror du har misforstått. Det er også 2 for 1 på Kiwi:-) Men de har satt max 4 bleier per husstand.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Hvorfor i all verden skulle ikke barnet tåle bleiene? Det er ikke parfyme i disse bleiene....Det bekymrer jeg meg ikke for. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Det er ikke hysteri:-) Jeg skal handle litt her og der, med jevne mellomrom. Spare det man spare kan sier jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Jeg hadde Libero, og mini våknet opp kliss vår hver natt. Byttet til pampers. Null lekkasje. Og andre vil sikkert fortelle samme historien om den andre bleien! Bleine er veldig ulike, og derfor vil jeg anbefale deg med å vente med hamstringen!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Var det jeg også tenkte. Men en liberobleie og h*n har utslett over hele baken. Og jeg er ikke den eneste i min omgangskrets. Mulig det er fordi de sitter tettere til huden enn pampers, ikke vet jeg. Skulle gjerne brukt libero, spesielt nå om dagen ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Får satse:-) Har jobbet i bhg og der har barna lånt andre sine bleier om de ikke har hatt fler, og aldri sett noen som har hatt allergisk reaksjon på dette.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Begge mine barn har reagert på plasten i Libero sine bleier. De var helt fine i huden der absorberingsfeltet er, men rundt lår og mage fikk de kløende utslett. Dette forsvant da jeg gikk over til Pampers. Så å påstå at barn ikke tåler enkelte bleier, det funker ikke her i huset Og bare for å ha sagt det, bleier i dag er jo bare billige i forhold til for 15-20 år siden...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Hos oss var det det motsatt, han får lekkasjer med Pampers, ikke med Libero. Ikke bare det å tåle eller ikke tåle, kroppsfasongen spiller også en rolle ift hvilke bleier som passer best. Libero er forøvrig svanemerket for de minste, om det skulle spille en rolle for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå