Gå til innhold

sex, liker dere å kjenne.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

penisen trenge inn i dere og føle at den presser til seg plass? eller bare går rett inn....?

hvilken stilling synes dere penis kjennes størst ut?

fantaserer noen av dere om at mannen deres har sex med en annen trang jente og du ser på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære usikre gutt på 15 år.

Ja, det er godt å kjenne at penis trenger seg inn. Penis kjennes dessverre ikke større ut enn den er i noen stillinger. Om du er bekymret for at den ikke er tykk nok kan jeg anbefale å stikke et par fingre inn samtidig.

Nei, for min del fantaserer jeg ikke om mannen min med andre trange jenter.

...og du...det blir nok sex på deg også etterhvert skal du se ;-)

Skrevet

Ja selvfølgelig fantaserer jeg om å se mannen min være utro rett foran øya på meg! Hvem gjør vel ikke det?

Fritidsproblemer eller bare fjortis på trolle-besøk?

Skrevet

hehe jeg er bare et helt vanlig forum troll :P

mannen min liker at jeg strammer så mye at han virkelig må presse på for å få den inn :)hihihih

han elsker trange jenter, derfor jeg tenkte å finne en jente som var enda trangere enn meg, så han virkelig får kjenne det :)

mulig jeg er syk :)

Skrevet

liker at den må presse seg inn ja :) og syns doggy kjennes best.. den siste, tja kunne godt tenke meg trekant med jente :)

Skrevet

ok, med deg og mannen din eller med en fremmed mann og dame?

Skrevet

Æsj.... Trekant og utroskap er noe en gjør seg fint ferdig med FØR en blir _voksen_.

Noen gang vurdert å bli det?

Skrevet

javel deg om det... er ikke utroskap når mannen vil det samme vettu :)

Skrevet

ok, jeg som hadde håpet du ville bli med oss :P hehehe

Skrevet

Uff da, nå kommer disse forum damene frem som MISLIKER alt.. De som har menn som ALDRI hadde vært utro uansett, så pass dere damer å IKKE snakk høyt om trekant og ting i den retningen for da går de i spinn stakkars.

;)

Skrevet

Jo, sex med andre er utroskap.

At begge to føler trang til å ha sex med andre enn den de liksom skal ha forpliktet seg til tyder heller på at de ikke burde vært sammen i utgangspunktet. Dere er jo tydeligvis ikke fornøyd med hverandre!

Ekle sjuke folk.

Skrevet

Hva folk gjør får være deres sak, men bare fordi mange her har utro menn som ville vært det ved første anledning, så betyr ikke det at _alle_ her har menn som ville vært det uansett :-)

Min mann f.eks. hater utroskap, og kommer ikke til å være utro. Hvordan jeg vet det?

Han gjorde det slutt å sekundet når han fant ut at eksen var utro. Hvis han hadde vært den sorten selv så ville han ikke brydd seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...