Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Håper en viss dott komme til og gjøre noe fornuftig når han kommer hjem. Det ser faen meg ikke ut og stinker. Jeg ba han ta ut bleieposen og ta oppvaskmaskinen og støvsuge. Men det er altfor kjedeligt og gjøre når han har fri fra kone og barn.... Jeg må stresse med buss og hente snuppa, og dotten som ikke har satt vogna igjen i barnehagen så da må jeg bære ei trøtt lita som ikke orker og gå så langt. For han sitter nemlig og skrur sammen pcen til en kompis og han orka ikke avbryte midt oppi... har gått snart 4 uker på skolen, ikke en forbanna dritt har han gjort på de ukene. han har til i morgen ellers flytter jeg... Trengte og få ut litt frustrasjon... takk om du leste:Phehe
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Og han går hjemme. er arbeidssøker da firmaet han jobbet i gikk konkurs.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Uff a meg så synd på deg da. Buhu. Ta deg sammen, herregud! Hvis han var opptatt med å hjelpe en kompis så var han opptatt. Sånn er det jo bare. Vaske klær og støvsuge kan du gjøre selv siden du bare er student. Gå i fra han for dette, du er patetisk og latterlig og han vil sikkert få det bedre uten deg sytende.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg støtter hi fult ut, men jeg ville kanskje jobbet litt hardere med forholdet før jeg hadde gått selv. Jeg er selv student å fult ansvar for barn og hjem, det kan være ganske tungt. Men det trenger ikke å bli så tungt hvis man har en som kan bidra også. Anon. 19:00 jeg vet ikke hvilket hull du krøp opp av, men setter pris på om du hadde holdt deg der.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Skriv en gjøremåls-liste til han
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Må du klappe kjeften din igjen og krype ned i et hull selv. Å studere er langt i fra en tung oppgave. Mye ferie og fri. Folk som jobber 100% turnus klarer jo dette fint. Menn kan gjøre mer praktisk og fysisk arbeid. Hvis du er så svak så får du tygge i deg litt Ritalin eller Amfetamin da. Vi andre klarer oss helt fint syte høner!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 skjønner deg godt jeg. en blir frustrert og forbannet når en hjemmeværende ikke gidder gjøre noe i det hele tatt. han burde ha gjort husarbeid først. hvorfor skal hun gvøre alt husarbeidet når han ikke har noe fornuftig å gjøre likevel.(den var til anonym 19.00) det som er å gjøre hjemme er viktigere enn å hjelpe venner.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Vel jeg ville ikke sagt at du klarer deg helt fint.. men stå på!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Jeg hadde blitt ganske så sint selv om jeg var deg, men hadde ikke sett på det som grunn nok til å gå fra han! Får håpe det ordner seg, og at han starter å ta i ett tak i hjemmet
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Sett opp en liste hver kveld over hva du forventer han skal gjøre dersom han kun skal gå hjemme en hel dag. Så er det vel ikke mer å irritere seg over? Dersom en part går hjemme, burde alminnelig husarbeid tilfalle den parten. Menn er ikke alltid flinke til å se, men har de en plan pleier det å gå åååå så mye bedre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå