hero778 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 er ganske dårlig, regner med jeg har litt feber og har en intens hodeverk og sår hals.. går det greit å ta paracet eller skal man egentlig ikke det? kjennes ut som det blir en skikkelig influensa på vei åsså jeg da som ikke har vært syk på lenge.. Er 14+1 på vei foresten =)
førstegang87 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 hei . da ar vi to !! har samme poblem som deg ! jeg er 20+4 . jeg ringte legevakta..og fik beskjed om å drikke masse!!! og hvis feberen ble for høy kunne jeg ta paracet 500mg men ikke ibux!! man blr jo ekstra bekymret for den lille. men trøster meg med at det ikke er farlig. god bedring og lykketil =)
førstegang87 Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 hei . da ar vi to !! har samme poblem som deg ! jeg er 20+4 . jeg ringte legevakta..og fik beskjed om å drikke masse!!! og hvis feberen ble for høy kunne jeg ta paracet 500mg men ikke ibux!! man blr jo ekstra bekymret for den lille. men trøster meg med at det ikke er farlig. god bedring og lykketil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå